Followers

Tuesday 10 June 2014

Anwar Tak Sentuh Pun RAYER Si Mulut Celupar Tu !!!


Bukan main-main punya isu , ini hal serbuan dalam Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang oleh sekumpulan orang Melayu yang terdiri daripada pemuda UMNO dan NGO di Pulau Pinang.Huihhh depa ni kalau ikutkan cakap pembangkang memang BAHAYA nih ! Mana taknya selamba dok ja rempuh masuk dalam dewan , puak-puak lain mana berani ! Setakat mamat SAMM lapaq ayiaq tu apa barang beb...

Kalau Rayer pula apa la sangat sebab tu depa pi cari sampai sana sebab berani sangat katanya.Alih-alih kelibat pun tak nampak.Aiyoo pondan punya orang !!

Disebabkan puak pembangkang kata pemuda UMNO dengan NGO Melayu tu bahaya si Anwar ni bukan main lagi dalam Parlimen siap bagi soalan dekat Timbalan Menteri Dalam Negeri , Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

Mengapa tiada sebarang kawalan keselamatan di bangunan DUN oleh pihak PDRM pada hari berlakunya kejadian serbuan oleh Pemuda UMNO Pulau Pinang ke dalam bangunan berkenaan ?

Huh boleh jadi seram bulu roma dengar soalan macam tu ! Kihkih..

Tapi jangan risau Timbalan Menteri Dalam Negeri kita tak lari beb..bukan macam Rayer tu !

Datuk Wan Junaidi bangun dari tempat duduknya dan menjawab satu persatu ... Haaa tak percaya ??? Nah ampa tengok video kat bawah ni..



Dalam hal ini semua pihak dirasakan sudah pun memahami proses dan undang-undang seperti mana yang telah dijelaskan oleh Timbalan Menteri Dalam Negeri , Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

Cuma dalam beberapa perkara Anwar di lihat seolah-olah terlupa tentang satu perkara.

Beliau langsung tidak menyebut apatah lagi mengajukan soalan kepada Timbalan Menteri Dalam Negeri berkenaan tindakan yang sewajarnya diambil oleh pihak polis terhadap RSN Rayer memandangkan insiden itu bermula disebabkan kenyataan yang terpacul dari mulut Adun Seri Delima sendiri.

Dalam masa yang sama puluhan laporan polis sudah pun dibuat terhadap RSN Rayer berikutan keceluparannya dan apakah tindakan selanjutnya ? Mungkin Anwar terlupa agaknya ! Baca Selanjutnya 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels