Followers

Sunday 29 June 2014

Apa Hal Nurul Izzah Jumpa BOMOH ZIN ??


Betul ker apa yang MMI dengar ni ? Katanya Nurul jumpa bomoh Zin untuk bantu selesaikan masalah rumahtangganya.Ish sampai ke bomoh-bomoh pula !

Kena ingat na MMI dengar cerita bukan menuduh , dalam masa yang sama MMI juga buat carian melalui sumber-sumber terdekat dan tak dapat dipastikan sejauh mana kebenaran cerita yang disampaikan tersebut.

Apa pun setakat ini kita abaikan cerita yang mungkin tidak benar tu..Sekadar berkongsi dengan semua apa yang telah berlaku dalam insiden kekalutan rumahtangga Nurul Izzah ni.

Hakim Mahkamah Rendah Syariah semalam menangguhkan keputusan Jawatankuasa Pendamai membabitkan kes permohonan cerai Nurul Izzah Anwar pada 7 Ogos depan bagi memberi peluang kepada peguam suaminya Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim meneliti semula laporan dibuat jawatankuasa itu.

Hakim Syarie Ab Malek Awang membuat keputusan itu selepas meneliti permohonan peguam defendan, Zulkifli Che Yong yang meminta laporan Jawatankuasa Pendamai diserahkan kepada pihaknya bagi meneliti semula segala prosiding agar ia selaras dengan Seksyen 47 (8,9,10).

“Anak guam saya tidak ada halangan untuk membantah namun memohon agar laporan Jawatankuasa Pendamai diserahkan kepada pihak kami bagi penelitian semula untuk menentukan ia selaras dengan Seksyen 47,” katanya di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Nurul Izzah Anwar, 34, anak sulung Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, memfailkan permohonan cerai itu mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984, pada awal Januari.

Bagaimanapun defendan, Raja Ahmad Shahrir tidak hadir di mahkamah hari ini.

Dalam perbicaraan sebelum ini, mahkamah menetapkan kedua-dua jawatankuasa pendamai yang dilantik menghantar laporan sebelum keputusan dibuat berhubung permohonan cerai difailkan oleh Nurul Izzah.

Nurul Izzah dan Raja Ahmad Shahrir berkahwin pada 9 Mei 2003 dan dikurniakan dua anak, seorang perempuan berumur 7 tahun dan lelaki berusia 4 tahun. 

Oklah kita sama-sama doakan semoga kedua-duanya dapat berbaik semula.Politik tu politik juga memandangkan sekarang ni bulan baik maka apa salahnya kita mendoakan kebahagian buat Nurul Izzah.

Hahaha MMI rasa macam blogger pembangkang la pula hihihi .. Tapi serius ikhlas ni !


Ops Bomoh Zin ! Sorry brader MMI bukan sengaja nak kaitkan brader dengan cerita ni tetapi sebab orang ada bunyi jadi MMI kasi clearlah..Orait brader jangan lupa posa !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels