Followers

Monday 7 July 2014

Selamba Dog Ja Minah Ni Layan Pasar Ramadhan !


Semalam MMI ada muatkan tentang sikap orang kita yang suka buat show free dekat orang di pasar ramadhan Klik Sini .. Hari ni ada lagi gambar sampai tapi lebih dasat lagi ! Pakai pakaian dalam dengan balut dengan kain tuala ja punya mudah orang sekarang.

Ada sorang kawan tu kata kurang-kurang dia pakai kain tuala tu kalau tak pakai terus ? Mau juling biji mata ! Kihkih 

MMI tak pastilah minah tu orang Melayu kita atau bukan , kalau ikut MMI nampak macam bukan Islam dan semacam puak cina ja..

Hmm puak cina , no wonderlah bukan reti malu !!

MMI

2 comments:

  1. ..This girl trying to provoke peoples around her especially Muslim during Ramadhan...Nothing else just attention seeker...Just ignore her...

    ReplyDelete
  2. pompuan cina???, ini standard pelacur didikan DAP, kan DAP banyak import pompuan China untuk rumah urut, minah saleh pun tahu hormat budaya Malaysia/islam...apa tujuan matlamat pompuan cina ini, mencabar umat islam, DAP apa sumbangan kamu untuk keharmonian rakyat, PAS adakah kamu hanya memakai cermin mata hitam memandang dada dan beti pinggul pompuan ini, PKR hanya telan air liur, seronok melihat...kita muslim/muslimah tentu beristighfar dan minta selamatkan iman kita dan Negara Islam kita..

    ReplyDelete

Labels