Followers

Monday 7 July 2014

Ultra Kiasu Nak BOIKOT PETRONAS ? Untuk Apa ?


Pertamanya MMI ambil dan jumpa gambar ni dari teman-teman blog dan menurutnya gambar atas dihantar oleh seorang rakan dalam akaun facebook miliknya yang menunjukkan bahawa sudah ada gerakan daripada DAP memboikot petronas.

PETRONAS nak diboikot DAP ?

Fuh memang hebatlah puak-puak ultra rasis ni sebab kalau kita tinjau balik sebelum-sebelum ni memang dah ada perancangan sebegitu.

Lihat sahaja apa yang DAP buat apabila Penang Port menjadi milik Tan Sri Syed Mokhtar !

Berbuih-buih mulut Guan Eng punya pertikai sebab apa ? Sebab Guan Eng dan DAP memang RASIS !!

Puak-puak ni bukan boleh tengok orang Melayu senang , sakit hati !

Dalam pada itu ada yang beranggapan kononnya puak-puak DAP ni tak mau belajar daripada sejarah , tapi bagi MMI mereka sebenarnya telah belajar dari sejarah dan telah faham semasak-masaknya sebab itulah mereka bersikap sedemikian.

Mereka tahu Melayu tidak akan pernah sesekali mempertikaikan hak bangsa lain selagi mana bangsa lain tidak mengambil hak orang-orang Melayu.Jika itu berlaku maka mereka tahu bahawa kekayaan yang mereka bolot selama ini hasil daripada sikap bertoleransi orang-orang Melayu tidak akan bertambah dan kekal sampai bila-bila.

Mereka TAMAK dan pengekalan itu tidak cukup kerana bangsa mereka kini semakin ramai.Untuk memastikan mereka mendapat lebih maka tindakan mendesak perlu dilakukan supaya sedikit demi sedikit orang Melayu akan tunduk dan mula menyerahkan hak mereka kepada Ultra Kiasu ini.

Mudah bukan ? Melayu beringatlah !!

MMI

4 comments:

  1. Tengok lah dengki cina rasis ni.....sudah tiba untuk Bangsa Melayu memboikot barangan dan perniagaan cina!!!

    ReplyDelete
  2. Kita sbg org melayu kn gerak gempur dr skrg...boikot brg2 dap...minta admin senaraikan barang2 dap dan edarkan...

    ReplyDelete
  3. BODO...KARAT BIRU...

    ReplyDelete
  4. Petronas adalah salah satu benteng yang dapat menahan kemaraan puak cina DAP dalam menakluki Tanah Melayu ini. Kita mesti mempertahankan Petronas!

    ReplyDelete

Labels