Followers

Thursday 21 August 2014

Mana SELUAQnya ??


Cuba ampa tengok awek yang tengah dok makan kat sebelah kiri tu , mana pi seluaqnya ?? Aduhai sekarang ni cara berfesyen dah makin haru biru jadinya.Ada yang kata dia pakai legging warna kulit ! Hahhh warna kulittttttt ? Hmm maybe MMI ni kolot kot tak reti bab-bab fesyen ni .... 


Boleh jadi awek ni pakai legging lah !! 


Untuk makluman ampa sumber menyatakan awek ni bukan orang Malaysia dan kejadian ni berlaku di negara lain.Oh selesai satu bab , tapi ampa semua jangan selesa sangat sebab kelakuan dan cara berfesyen macam ni dah berlambak kat Malaysia ni.

MMI tak ada niat nak mengutuk cuma sedih sebab ada dikalangan mereka-mereka itu orang Melayu dan mengaku beragama Islam.Sedih sangat dan semalam sewaktu MMI singgah di salah satu pasar malam di kawasan MMI , perkara yang sama berlaku seorang wanita Melayu siap bertudung bagai tapi pakai seluaq legging di pasar malam.

Beb , legging tu saja dah menampakkan tubuh dan dikawasan pasar malam tu seolah-olah orang kita dah anggap perkara ni biasa.Ingatlah itu petanda kedudukan kita BAHAYA sebenarnya.

Sorrylah kalau ada yang tak senang dengan artikel ni tapi MMI ada sebab kenapa teguran ini dibuat.


Amacam ?? Klik kat SINI

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels