Followers

Monday 15 September 2014

PRK #PengkalanKubor Ada Gerakan Sabotaj PAS Dari Dalam ?!!!


PRK Pengkalan Kubor kini semakin menarik dan mula panas dengan aksi ala-ala gerila (kononnya) apabila terdapat insiden yang lebih mirip kepada usaha untuk mensabotaj parti sendiri.Pemasangan bendera PAS secara terbalik dalam kawasan DUN Pengkalan Kubor yang jelas dilihat menimbulkan banyak pertanyaan , apa sudah jadi dengan PAS ??


Adakah ianya berlaku disebabkan kelalaian petugas PAS yang memasang bendera terbabit ?

Kalau diikutkan secara sembrononya kebanyakkan juak-juak PAS terkenal dengan sikap patuh tak bertempat terhadap parti mereka sehinggakan rakaman aksi akrobatik stopa pun dianggap sebagai besi buruk !! Bayangkan !!!

Kesilapan memasang bendera parti ??

Ish ish kot ya pun nak cover agak-agaklah , pukoi rata ramai pihak diluar sana yang tahu bahawa PAS sehingga kini berseorang di PRK Pengkalan Kubor dan seperti mana yang kita ketahui berlaku perpecahan yang cukup ketara dalam parti PAS sendiri apabila tertubuhnya PASMA !!

Malahan pendedahan daripada Nasruddin Tantawi cukup jelas dan menjadi BUKTI betapa PAS kini dalam keadaan kritikal !!! Baca SINI 

Dalam keadaan tertentu kita boleh andaikan bahawa ini merupakan protes secara terbuka terhadap kepimpinan ulama dalam PAS kesan daripada pendedahan terdapatnya gerakan untuk menjatuhkan Presiden parti tanpa menantikan muktamar PAS !!!

Fuh panas beb !!! Puak mana yang protes dan sabotaj ni ???

PAS dalam dilema dan tertekan kerana dalam tempoh waktu yang sama mereka perlu menangani 3 perkara utama serentak tanpa bantuan daripada sahabat sesyurga mereka.

1.Krisis kedudukan Menteri Besar Selangor 
2.Kewujudan PASMA 
3.Menhadapi PRK Pengkalan Kubor

Agak-agak ampa boleh ka PAS selesaikan ketiga-tiga isu tu serentak ?

Sapa dalang ?? Hmm sendiri mau ingat !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels