Followers

Monday 29 September 2014

KRITIK & PECAT PAS Mahu Terus JILAT Tengkuk Guan Eng !!!


Seperkara yang PASTI , Iszuree telah mengesahkan bahawa selama ini sejak DAP memerintah Pulau Pinang sememangnya hal berkaitan dengan perumahan khususnya untuk rakyat Pulau Pinang atau yang mampu milik tidak pernah diberikan perhatian oleh kerajaan negeri.

Segala penafian selama ini kini sudah terbongkar hasil daripada ucapan wakil PAS ini di muktamar parti itu baru-baru ini.

Lebih menarik pula tindak balas daripada kerajaan DAP di Pulau Pinang yang terus sahaja memecat beliau sebagai Ahli Majlis.

Huh serentak dengan itu gegak-gempita puak-puak PAS menyusun gerak membalas serangan daripada Guan Eng itu.Bermacam-macam cara dan kaedah dugunakan ....  kihkih apa yang jadi ???


MMI tertanya-tanya juga mana peginya kebebasan bersuara yang selama ni puak-puak musibat ni perjuangkan ?? Kalau kena dekat orang lain bukan main lagi meracau-racau .. Nah sekarang apa jadi ???

Malas MMI nak ulas tentang PAS sebab puak-puak ni rasanya dah terkena doa Nik Aziz masa di Pengkalan Kubor !! Dah buta mata agaknya ...

Mungkin selepas ni akan terus JILAT tengkuk Guan Eng sampai bila-bila !! 

Baca artikel Dr MiM di SINI & SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels