Followers

Friday 31 October 2014

JUSTICE 4 MALAYSIA ?? Puak Ni CELARU TEROK Dah !!


Justice For Malaysia ? Alamak apa kena mengena dengan Malaysia ni ? Yang dibicarakan di mahkamah isu Anwar sontot Saiful ! Apa kena mengena dengan Malaysia ?

Adehh tak ada sapa yang suruh si Nuar tu sontot Saiful pun .. Kenapa tiba-tiba nak selitkan nama Malaysia ?

Ini bukan cerita kerajaan SAMAN Anwar bro ... Atau ada mana-mana pihak yang SAMAN kerajaan !!

Kot ya pun nak heret mata dunia supaya bagi tekanan kepada kerajaan Malaysia pikir-pikir la sama , Malaysia ni negara berdaulat dan kita ada undang-undang.Malah kes Anwar pun bukan kita guna mana-mana Akta ISA ka atau yang sewaktu dengannya.

Isunya Saiful buat laporan Anwar sontot dia !!! 

Tak faham lagi ker ??

Setakat nak berhimpun bagai orang tak kisah sangat tapi ikut undang-undanglah sebab Anwar pun guna undang-undang untuk bela diri dia.Tak cukup lagi ? Anwar bawa 14 orang peguam bro !! Tak ada sapa pun LARANG !!

Lagi satu nak kira Justice 4 Anwar ja yang Justice 4 Saiful macam mana pula ?


Cuba tengok betul-betul kumpulan penyokong Saiful tak kaitkan langsung dengan Malaysia ! Mereka hanya mahukan keadilan untuk Saiful kerana beliau mengaku di liwat oleh Anwar Ibrahim.Selain dari tu mereka harapkan supaya puak-puak bangsat tu supaya hormat undang-undang dan hormat Sultan termasuk juga hormat keputusan mahkamah.SALAH ker ? 

Nampak sangat puak ni celaru terok !

Dan mungkin disebabkan kecelaruan tahap maksima ni telah menyebabkan ampa lupa kadang-kadang tingkah laku kita pun boleh jadi BUKTI betapa rendahnya tarah hakim yang ampa lalakkan tu.


Kalau nak jadi HAKIM tu kena la jaga sama INTEGRITI kita tu ! Jangan main bedal saja sapa nak percaya beb !!

MMI

4 comments:

  1. Tengok muka mereka. Tengok cipanzee. Sama tak ?

    ReplyDelete
  2. Mcm haram jadah kelakuan macai2 Nuar Berahi ni!
    Bodoh..

    ReplyDelete
  3. Letih jugak tgk muka2 pakatan haramjadah ni...tapi diaorang ni ada menunjukkan sikap setiakawan dan prihatin walaupun di tempat/perkara yg salah.....NGO2 dan pemimpin2 pertubuhan/politik yg dok heboh hentam Anwar, sorang pun tak tunjuk muka....sepatutnya org sprt Zulkefli Nordin, Nallakarupan, Ibrahim Ali,Hasan Ali etc kena la tunjuk muka sokong Saiful...semua dok goyang kaki dl aircond je kut !!!

    ReplyDelete

Labels