Followers

Saturday 10 January 2015

JAKIM Penyebar EXTREMISM Eric Dah Habis Pikir Ker ???


MMI tak pastilah apa yang ada di benak kepala manusia Eric Paulsen ni , kalau nak ikut kepada kedudukannya sebagai seorang peguam tindakan seperti di atas jelas adalah sesuatu yang memalukan.Takkanlah seorang peguam boleh mengeluarkan kenyataan sedemikian , kalau si Hisham yang pernah lari ke luar negara tu biasa sebab dia memang jenis otak letak di kepala lutut.

Bagi MMI ini bukan lagi satu penghinaan terhadap orang Islam tetapi tuduhan jahat yang cuba menghasut orang ramai supaya membenci JAKIM kononnya menjadi agen penyebar EXTREMISM setiap hari jumaat.

Sesuatu yang amat membimbangkan kerana sejak beberapa waktu ini kekerapan mereka-mereka yang suka memfitnah dan mengaitkan Islam untuk kepentingan politik semakin menjadi-jadi.

Kini JAKIM pula menjadi sasaran bahkan daripada pemahaman MMI , tuduhan bahawa JAKIM menyebar extremism pada setiap jumaat bererti Eric menuduh semua umat Islam pada setiap hari jumaat bukan sahaja menunaikan solat tetapi turut mendengar khutbah yang berupa hasutan untuk menjadi lebih ekstrim.

Ekstrim untuk apa agaknya ?

Kalaulah benar tuduhan Eric maka pastilah hari ini manusia bernama Eric Paulsen tidak akan sempat untuk mengeluarkan kenyataan sedemikian.

Kepada Eric Paulsen , MMI nak berpesan hati-hati apabila mengeluarkan kenyataan jangan cuba bermain dengan api !!!

Tolong tarik balik kenyataan tersebut dan membuat permohonan maaf kepada seluruh umat Islam di Malaysia khususnya.

Kepada pihak berkuasa tolong siasat dan ambil tindakan segera !!!

MMI

2 comments:

  1. Apa JAKIM nak tunggu lg ?
    Ini bukan perkara kecik...
    Terang2 tuduh..

    ReplyDelete
  2. Telor takde...bukan jantan bukan betina....menteri agama takkan nak dengar saje.

    ReplyDelete

Labels