Followers

Saturday 10 January 2015

VIDEO SEKS TUN DAIM ??????


Di saat banyak pihak sedang sibuk membantu dan menguruskan mangsa banjir , dunia maya tiba-tiba di gemparkan dengan penyebaran video berdurasi 1 minit 39 saat yang dikatakan akan mendedahkan temuramah bersama mangsa salah laku seks melibatkan Tun Daim Zainuddin.

MMI sendiri pun belum pasti apa cerita sebenarnya dan hasil daripada pencarian di blog rakan-rakan ternyata sudah ada beberapa berita yang mula disebarkan.Tak dapat dipastikan siapa sebenarnya dalang penyebar video yang di maksudkan dan sejauh mana kebenaran spekulasi yang kini sedang viral di media sosial.

Cuma setakat ini hanya spekulasi ini yang sedang tersebar ...
Usaha melagakan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dengan pemimpin veteran UMNO berterusan apabila muncul sebuah video berdurasi 1 minit 39 saat itu menunjukkan ancaman kononnya untuk mendedahkan skandal seks Tun Daim Zainuddin.
Video ini dimuat naik oleh satu akaun baru youtube yang dikenali sebagai Shahid Islam pada 6 Januari 2015. Akaun ini tidak mempunyai sebarang subscriber dipercayai bertujuan melagakan Mohd Najib dengan Tun Daim.
Video ini hanya diketahui umum apabila didedahkan oleh penulis Zaharin Mohd Yassin yang banyak mengkritik pentadbiran Mohd Najib kebelakangan ini.
Dipercayai video ini dimuatnaik bagi tujuan menuduh Pejabat Perdana Menteri sebagai dalang video ini.
Ini akan mewujudkan perang antara kem Dr Mahathir Mohamad – Daim Zainuddin dengan pasukan Mohd Najib Tun Razak.

Untuk video KLIK SINI

Semua bertenang kerana kita masih belum dapat pastikan apakah yang sedang berlaku sebenarnya.Jangan membuat apa-apa spekulasi dan tuduhan kerana MMI yakin ada jawapan di sebalik semua yang sedang berlaku.

MMI

2 comments:

  1. video nya takde. yang konon ada. video pengakuan 'mangsa' tun daim.
    betul ke diorang ni memang mangsa tun daim?
    tun daim bayar usd10k untuk setiap anak dara lepas dr peribadi dia check?
    kau kecoh nak memantat anak dara buat apa kalau kau tak leh beza rasa macamana?
    takkan video belum keluar, jalan cerita dah kantoi?

    video ketum, stopa, azhar idrus, sibuk konon konon imposed. itu video dah keluar.

    ini video belum keluar. dan bukan video memantar pun. video konon konon pengakuan mangsa. kecoh satu malaya. tengok nanti takde apa pun. macam cerita dokumen berkotak kotak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bang..gebang lebih tu

      Delete

Labels