Followers

Monday 23 February 2015

BEAN Nak Lari Bawa DIRI Sebab MALU ??!!!

Sebelum artikel ini diteruskan MMI nak bagitau siap-siap bahawa kita faham benar bagaimana perasaan seseorang itu apabila berlakunya satu-satu perkara yang boleh membawa kepada rasa malu yang amat sangat.

Bila KANTOI tahap gaban ni jiwa seseorang itu pastinya tidak tenang dan ada dalam beberapa kes reaksi muka terus sahaja berubah seolah-olah diri itu sudah dikuasai oleh satu kuasa lain yang menyebabkan timbul rasa SAKIT HATI dan MALU yang teramat sangat.

Maka kerana itu MMI tidak akan menyebut nama si polan dan menyiarkan gambarnya kerana faham dia tengah TENSION !!!

Tengahari tadi MMI dimaklumkan bahawa ramai para wartawan telah berkumpul di Ibu Pejabat PAS untuk bersama-sama dengan seorang pemimpin paklawak dalam satu sidang media kononnya akan berlaku satu 'teleconference' bersama SIRUL yang kini sedang ditahan di bumi Australia.

Malah sidang itu juga dikatakan akan memperincikan apa yang diwar-warkan sebagai kenyataan daripada SIRUL berkaitan kes pembunuhan model Monggolia Altantuya.

Dan dari cakap-cakap banyak pihak , disitulah si polan ini akan mencungkil segala-galanya serta mendedahkan bahawa SIRUL adalah satu lagi mangsa konspirasi UMNO atau kerajaan BN selepas Anwar Ibrahim si PELIWAT yang kini sedang berehat di Sungai Buloh.

Namun seperti amaran berkaitan cuaca Malaysia yang dijangka mengalami musim panas sehingga penghujung April nanti , begitu jugalah panasnya para wartawan dan semua yang hadir pada tengahari tadi kerana si polan terbabit GAGAL untuk berhubung dengan SIRUL seperti mana yang diwar-warkannya.

Katanya hampir 2 jam proses untuk berhubung itu dilakukan oleh si polan sehingga akhirnya ramai dari kalangan wartawan yang meninggalkan sidang media terbabit.

Tak cukup dengan itu si polan ini pula dengan mudah menuduh ada pihak yang menghalang rangkaian telefonnya untuk terus berhubung.

HEBAT sungguh si polan ni kan ???

Kemudiannya secara tiba-tiba si polan terbabit mengaku bahawa Sirul ada menghubunginya waktu makan tengahari kononnya beliau mengucapkan terima kasih kepada rakyat Malaysia kerana memberikan sokongan kepada beliau.

Adehhh , letih sungguh dengan pak lawak ni ... Sapa yang call tu ? Betul ker Sirul ? 

Dan sebagai jalan terakhir untuk cover line si polan mengaku akan terbang ke Australia bersama-sama dengan ibu SIRUL sedikit masa lagi.

Setakat ni MMI nak tanya apa perasaan ampa semua dalam insiden tengahari tadi tu ?

Ada rasa macam betoi ka ? Atau ada yang rasa huh macam haram dah la mengaku pemimpin Islam dari PAS pula tu boleh pula nak menipu ???? Kihkihkih itulah Bean kalau ampa nak tau ... MMI tak nak sebut nama dia sebab dah janji awal-awal tadi nak jaga hati sebab dia tengah tension TERMALU sendiri.

Walau apa pun yang berlaku MMI nak ajak ampa semua untuk tengok dan perati 2 wajah yang turut sama berada dengan si polan ni masa sidang media tengahari tadi..



Tengok betoi-betoi ! Agaknya apa yang sedang mereka perkatakan dalam hati masing-masing ?

Hahahahaa riak wajah pun kita dah tau dah ! PEMBOHONG BESAQ !!!!!!

Untuk rekod Portal The Sydney Morning Herald dari Australia dalam salah satu laporan beritanya menyebut ..
The Department of Immigration has said that it has not approved any tell-all televison interviews with a police commando sentenced to hang in Kuala Lumpur who is currently held at Sydney's Villawood detention centre.
"Generally, the department does not facilitate interviews within detention facilities for operational reasons," said a spokeswoman for Immigration minister, Peter Dutton.
Selebihnya boleh sambung baca di blog Dr MiM KLIK SINI 

Bayangkan kalau temuramah dengan stesen tv pun tidak dibenarkan , adakah logik si polan boleh mendapat akses hanya melalui telefon untuk berhubung dengan SIRUL ????

Siapa si Polan ? Lawyer ? Majistret ?

Hahahaha memang lawak dan mungkin kerana itu jugalah maka si polan masih menunjukkan egonya dengan kenyataan bahawa beliau akan berangkat ke Australia selepas ini.

Sebab isu ni ker ?? Hahaha rasanya sebab dah TERMALU , Hmm eloklah pilah ramai-ramai kalau boleh jangan balik lagi dah buat menyemak Malaysia ja !!!

MMI

4 comments:

  1. Dahsyat betul 'Ahli Parlimen Malaysia' ni...

    Otak macam ni pun korang pilih..??

    ReplyDelete
  2. Macam perangai budak sekolah rendah menipu je......

    ReplyDelete
  3. Mr. Bean lebih sanggup dimalukan dengan cara begini daripada video "blues" dia ditaburkan dalam media internet. Kalau cikgu Topa sudah kena "perangkap" oleh puak ketum, hang ingat yang lain2 tak ada ker? Crita Sabu dgn Mah tu sapa yang sebarkan kalau bukan gang2 liwat. Sama gak beberapa crita pemimpin Pas yang kongkek dalam keretapi dan dalam bilik hotel.......Ini semua gang sapa punyer kerja?

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha ha!!! kudung kepala mr bean ni... kalau lah aku, tak sanggup lagi aku nak hidup di Malaysia, pindah lah ke negara lain.... bodoh bertingkek tingkek.

    ReplyDelete

Labels