Followers

Wednesday 29 April 2015

Poster Calon BN Di SABOTAJ #PRKPermatangPauh


Entah hantu apa yang merasuk jiwa mereka hinggakan poster calon Barisan Nasional Saudara Suhaimi Sabudin di toreh sedemikian rupa.Dalam kempen Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh kali ini , pembangkang khususnya PKR dilihat begitu terdesak sekali untuk meyakinkan pengundi supaya memilih Wan Azizah.

Sepanjang proses kempen yang bermula sebaik selesai pencalonan pada 25 April 2015 yang lalu , PKR tidak dapat menyerang keperibadian calon Barisan Nasional seperti mana yang sering mereka lakukan sebelum ini.

Malah kehadiran Saudara Suhaimi di program-program menerima sambutan yang cukup hebat daripada masyarakat tanpa mengira bangsa dan agama.

Mungkin disebabkan itu maka ada dikalangan mereka yang melepaskan geram di sepanduk dan poster-poster BN yang dipasang sekitar Parlimen Permatang Pauh.


Sabotaj poster BN di Bukit Indera Muda , Penanti    

Apa pun sikap sebegini menunjukkan kepada kita betapa PKR sedang terdesak ! Kepada warga Permatang Pauh jom kita lakarkan sejarah dengan memilih Suhaimi Sabudin sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh yang baru !


No comments:

Post a Comment

Labels