Followers

Saturday 15 April 2017

Seks Bebas Ok , Jangan Kahwin Jer .. DAP STYLE !!!!


Kenyataan di atas dikeluarkan oleh Ahli Parlimen Kulai , Teo Nie Ching sebagai respon terhadap Usul Jenayah Seksual Kanak-kanak yang telah dibentangkan di Parlimen baru-baru ini.

MMI sebenarnya dah boleh agak kenyataan-kenyataan sebegini pasti keluar dari mulut puak-puak pembangkang bukan Islam sebab realitinya mereka tak faham tentang Islam.Walaupun ada dikalangan mereka yang kita nampak kononnya macam faham dengan Islam tetapi realitinya sekadar lakonan ahli politik.

Kalau tidak tak adalah si Teo ni bertudung , Guan Eng tak lah duduk bersila makan nasi dengan Melayu dan Nga Kor Ming taklah baca ayat Al-Quran di pentas ceramah.

Dalam bab jenayah seksual kanak-kanak ini , kita perlu berhati-hati menerima tiap usul mahupun saranan kumpulan bukan Islam ini kerana satu kesilapan yang kita lakukan pada hari ini pasti akan membawa padah di kemudian hari.


“Kanak-kanak perempuan yang mengadakan hubungan seks dengan rela hati pada umur 9 atau 10 tahun serta mungkin mengandung akibat dari hubungan itu tidak patut dikahwinkan”.

Sebaliknya menurut beliau, kanak-kanak ini perlu diberi khidmat nasihat dan pendidikan serta terus menghadiri sekolah dan meneruskan pembelajaran seperti mana-mana kanak-kanak yang sebaya. 

“Untuk berhujah bahawa perkahwinan anak-anak mereka ini akan menyelamatkan maruah atau mengelakkan malu adalah satu tindakan mementingkan diri sendiri dan tidak bertanggungjawab”, tegas beliau. 

Selain daripada itu beliau turut menyokong pendirian Ahli Parlimen Sungai Siput untuk membolehkan sweetheart defence sewaktu usul ini sedang dibincangkan. Sweetheart defence adalah merujuk kepada tindakan memaafkan kanak-kanak bawah umur yang melakukan hubungan seks jika julat umur diantara mereka berdua adalah kecil. Namun begitu cadangan ini telah ditolak oleh Dato’ Sri Azalina.Baca selanjutnya

So apa pandangan ampa semua ? Its ok sebab ianya hadir dari pandangan seorang bukan Islam ?

Atau ianya adalah perkara biasa yang tak perlu dibesar-besarkan sangat ?

MMI kata terimalah hakikat inilah sebenarnya corak dan asas DAP bukan macam Tun Mahathir kata DAP cukup hormat Islam dan orang Melayu bla bla bla .....

MMI

1 comment:

  1. Dap dan sekutunya sdg menunjukkan sikap anti Islam. Jauhi dan tolak mereka dlm pru akan datang.

    ReplyDelete

Labels