Followers

Tuesday 20 February 2018

DEDAH Betapa BURUKNYA DAP & Penolakan Terhadap Tun M !


Hampir pasti tidak akan ada sesiapa pun dari kem Pakatan Haprak yang akan ambil pusing isu pendedahan dari bekas ahli DAP seumur hidup yang telah menyatakan dengan jelas bahawa DAP pada hari ini sudah lari dari matlamat parti itu sendiri.

Malah dalam bual bicara itu beliau (bekas ahli DAP) turut meminta supaya Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng meletakkan jawatan yang disandang pada hari ini kerana terlalu banyak pembohongan serta kerakusan untuk berkuasa yang disifatkab beliau sebagai sudah melampaui dasar parti DAP itu sendiri.

DAP katanya bukan lagi PEMBANGKANG sebaliknya kini berubah menjadi RAKUS untuk terus mengejar KUASA sehingga sanggup menjilat ludah sendiri.

Malah penerimaan DAP terhadap musuh politiknya Tun Mahathir dianggap sebagai tindakan yang amat JIJIK kerana DAP telah menggadaikan PRINSIP perjuangan parti yang secara tidak langsung dianggap sebagai usaha MEMBODOHKAN para penyokongnya di akar umbi.

Tak perlu MMI ulas banyak-banyak tengok dan hadam video di bawah ;

                                   


                                   

Kalau kenyataan ini dianggap DAP sebagai satu daripada suara lekeh yang tidak memberikan kesan kepada parti itu maka MMI nak tanya kepada ahli-ahli DAP di bawah, TAK RASA DIPERGUNA ka ???

Tolak DAP !

Undi PPBM Undi DAP !

Undi PKR Undi DAP !

Undi PAN Undi DAP !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels