Followers

Wednesday 21 February 2018

Semuanya Propaganda ! Khalid Dedah PEMBANGKANG Lakukan Kerja Kotor Dalam PRU


Melihat kepada senario kempen pembangkang khususnya dalam tempoh waktu berdepan dengan mana-mana PRU, rata-rata rakyat Malaysia pada hari ini telah dapat memahami bagaimana gerak kerja pembangkang yang sebenar.

Kumpulan yang suka mengaku sebagai berjiwa rakyat, peduli rakyat dan bla bla bla itu sebenarnya lebih banyak bersandiwara termasuklah dalam apa jua perkara yang mereka lakukan.

MMI mengambil contoh di bumi Permatang Pauh, Wan Azizah adalah Ahli Parlimen yang tidak pernah memikirkan tentang rakyat dan beliau gagal melaksanakan tugas-tugasnya sebagai seorang WAKIL RAKYAT.

Yang lebih diperlihatkan adalah KEMPEN berterusan dalam setiap kerja buatnya apabila sekali sekala turun ke kawasan.

Aksi-aksi menyantuni rakyat itu sebenarnya cukup merimaskan Wan Azizah kerana JIWANYA lebih untuk berada di Kuala Lumpur dan bersama dengan para pemimpin politik di peringkat atasan.

Kalau tidak kita hampir pasti tak dapat melihat aksi Azizah terkinja-kinja di Permatang Pauh hanya kerana mahu berada bersama YAB PM sewaktu banjir paling kritikal dan banjir yang memusnahkan reputasi kerajaan DAP di Pulau Pinang.

Siapa yang bekerja dan berkhidmat untuk warga Permatang Pauh ?

Tak perlu MMI ceritakan panjang lebar, siapa lagi kalau bukan Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh, Cikgu Zaidi !

Disebabkan sikap pembangkang yang sebeginilah akhirnya mereka menjadikan FITNAH serta PEMBOHONGAN demi PEMBONGAN untuk mendapatkan simpati dan sokongan RAKYAT yang alpa dengan tindak-tanduk mereka sebelum ini.

Pendedahan bekas aktivis BERSIH, Khalid Mohd Ismath bahawa cerita tentang undi bangla dan kejadian black out adalah satu penipuan terancang dan propaganda pembangkang itu WAJAR dijadikan sebagai pedoman kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya dalam berdepan PRU14.

Pembangkang sebenarnya mengambil kesempatan diatas kesilapan RAKYAT untuk bermegah-megah di pentas politik malah mengaut keuntungan peribadi bertahun-tahun lamanya.

Yang tidak disedari oleh rakyat adalah mereka memangsakan KAMU untuk kepentingan diri !


          

Khalid mengesahkan sendiri bahawa BERSIH telah melakukan tribunal dan mengesahkan semua tuduhan yang dibuat itu adalah tidak benar !

Soalnya kenapa mereka-mereka yang masih berada dalam BERSIH atau para pemimpin pembangkang selama ini tidak pernah membangkitkannya ?

Kenapa tidak ada sebarang hebahan ?

Ikhlas ? Telus ?

Fikir sendirilah ....

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels