Followers

Monday 19 February 2018

Jawapan Kepada Puak Armada PPBM JERAI Baca Jangan Tak Baca !!!


Sebelum dapat jawapan ampa hadam dulu apa yang MMI nak kata !

Nampak sangat punya lekehnya puak-puak PPBM di peringkat bawah sebab kalaulah kehadiran mereka dan kononnya sokongan itu dibuat atas dasar pemikiran dan percaturan politik yang meletakkan kepada ASAS KEMAKMURAN dan KEMAJUAN Agama, Bangsa dan Negara, MMI percaya mereka-mereka ini tidak akan terlibat apatah lagi menyertai parti seteruk PPBM.

Kalau ada perasaan kebencian sekalipun terhadap pemimpin UMNO rasanya ianya bukanlah dibalas dengan meninggalkan parti dan menyertai parti lain seteruk PPBM.

Rasa kebencian itu tentunya bersebab dan kerana bersebab itulah kita sebenarnya perlu mencari kebenaran bukannya mencari jawapan yang hanya menyedapkan halwa telinga dan hati yang pada bila-bila masa terbuka untuk ditiup perasa orang ketiga yang telah berjanji kepada Tuhan untuk menyesatkan umat manusia.

Menyesatkan itu pasti kerana ianya adalah janji pihak ketiga kepada Tuhan namun kita sebagai orang Melayu yang secara dominannya adalah beragama Islam setidak-tidaknya bersujudlah kepada Allah swt dalam mencari kebenaran.

Namun MMI yakin bahawa tidak ramai yang berbuat sedemikian kerana lebih merujuk kepada adu domba sebaran fitnah yang dijaja keserata pentas yang dianggap sebahagiannya sebagai PEMBONGKARAN kezaliman kerajaan BN di bawah teraju UMNO dan seorang pemimpin Islam bernama Najib Razak.

Seolah-olah Najib Razak itu tidak punya pegangan agama dan tidak punya prinsip dalam memimpin negara !

Pemimpin ini digambarkan sebagai perompak dan penyamun dan mereka yang berada di bawah pentas mengaguk-aguk SETUJU sedangkan yang menganguk itu sendiri terlupa Najib manusia yang dituduh sebegitu kejam oleh kalangan pengamal politik yang begitu dahagakan KUASA dan KEDUDUKAN itu punya pengalaman dalam pengurusan negara dan politik lebih daripada apa yang dimiliki oleh diri mereka sendiri.

Sukar ! Memang sukar untuk memahamkan gerombolan sebegini tetapi alhamdulillah, Allah swt telah menganugerahkan kepada Malaysia seorang pemimpin yang berjiwa kental malah langsung tidak pernah MELENTING walaupun diserang bertubi-tubi oleh musuh politik.

Berkat usaha dan ikhlas inilah akhirnya rakyat dan seluruh warga Malaysia dapat melihat dengan mata sendiri bagaimana pencapaian Malaysia dalam berdepan dengan pelbagai rintangan global yang mengasak diseluruh dunia.

Terkini anak-anak muda di Jerai, Kedah yang sebelum ini alpa dan asyik dengan alunan sang pengamal politik akhirnya tersedar bahawa mereka seolah-olah dipergunakan !

Baca SINI

Mereka-mereka ini KINI sedang mempersoalkan tentang kedudukan serta sumber harta dan kekayaan anak beranak Tun Mahathir serta isu membabitkan Muhyiddin dan diberitakan persoalan demi persoalan anak-anak muda ini TIDAK DILAYAN !

Mendapatlah ampa bro ! Sebelum ni bukan main Hidup Tun M ! Hidup Tun M ! Sekarang siapa yang hidup siapa yang mati ?

Adil ke PPBM ? Telus ke PPBM ? Hebat ke PPBM ? 

Seperti yang MMI janjikan, ini adalah jawapan kepada persoalan yang sedang berlegar-legar di kepala ampa budak-budak PPBM jerai weiii .....     






Betoi ka apa yang puak-puak ni cakap ??????

Semoga budak-budak PPBM di Jerai puas hati noo dan jangan lupa ampa bawa keluaq semua duit simpanan ampa dan serah pada Tun Mahathir dengan anak beranak dia, puak-puak tu tengah dok kutip duit nak bertanding pilihanraya, susah depa kata duit tak dak !!!!

Itu pun kalau ampa tak ada otaklah !

MMI

3 comments:

  1. ada otak tp level otak chimpazi je..

    ReplyDelete
  2. otak penyokong ph ni tahap otak ular sawa..pakai telan je segala

    ReplyDelete
  3. Mahataik kencing berak depa telan semua. Bodo sungguh

    ReplyDelete

Labels