Followers

Friday 16 February 2018

JANGAN MELAMPAU DAP Beri AMARAN Pada PPBM


Belum apa-apa PPBM dah tunjuk belang mereka, berlagak lebih daripada parti-parti sedia ada dalam pembangkang. Kononnya merekalah yang paling HEBAT merancang sebab itu Tun Mahathir dijaja ke seluruh pentas Pakatan Haprak minta simpati penyokong-penyokong PKR supaya rela untuk melepaskan kerusi mereka dan diserahkan kepada PPBM.

Gambar atas tu kekecohan bab pengagihan kerusi juga tapi ianya berlaku di Negeri Sembilan sebelum ni.

Kemudian dilaporkan ia turut melibatkan pengagihan kerusi di Pulau Pinang dan Selangor. MMI yakin yang semua tempat berlaku masalah yang sama sebab PPBM ni dok rasa macam mereka tu parti paling dominan dalam Pakatan Haprak.

Kalau bahasa orang kampung kira puak-puak dalam PPBM ni rasa hebat sangat dah ! 

Oiii lupa ka baru tubuh kot !!!!!

Sebab itulah apabila lupa bab diri yang masih baharu tu akhirnya DAP Selangor bagi kata dua !

KUALA LUMPUR – DAP Selangor memberi kata dua kepada Parti Peribumi Bersatu Malaysia (PPBM) negeri itu supaya tidak melampau dalam menuntut kerusi dan diingatkan supaya patuh kepada keputusan yang sudah dibuat.

Naib Pengerusinya, Datuk Teng Chang Khim menyindir PPBM Selangor yang cuba menunjukkan taring tetapi lama-kelamaan mereka akan tunduk kepada keputusan yang sudah disepakati sesama parti dalam Pakatan Harapan (PH).

“Biasalah orang baru memang macam itu, sentiasa mahu tunjuk taring. MG

Apa pun semua orang dapat melihat sendiri bagaimana peranan 'Big Brother' dalam Pakatan Haprak dan sedar tak semua yang berlaku tu sebenarnya ada maksud tersirat ?

Siapa yang ada TARING dalam Pakatan Haprak ?

DAP paling berkuasa beb !!!!

Itu baru sikit tunggulah sikit masa lagi bila PPBM GAGAL membuktikan kewibawaan mereka dalam PRU14, Tun Mahathir pun DAP kasi PECAH !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels