Followers

Monday 23 January 2012

Pengkianat Bangsa - DAP Di Cabar Tunjuk Angka


DAP sebuah parti yang dilihat semakin meroyan sekarang ini tengah sibuk mencanang ke seluruh negara bahawa mereka telah berjaya mendapatkan penyertaan orang Melayu bersama mereka.Kiranya hebatlah sebab dah ada orang Melayu dalam DAP.Semestinya semua ini menjurus kepada persediaan mereka untuk menghadapi pilihan raya.Bila dah bercakap soal pilihan raya maka sudah tentulah orang-orang melayu tadi akan diletakkan sebagai calon.

Bagi MMI tampilkan siapa saja calon yang penting adalah hala tuju parti dan sejauh mana parti tersebut boleh diterima rakyat.Jangan lupa rakyat bijak menilai dan merekalah yang bakal menentukan sejuah mana calon-calon mampu bekerja.

Setakat Kemasukan Dato Ariff Sabri bekas ADUN BN Pulau Manis di Parlimen Pekan, kemasukan Aspan Alias veteran UMNO dari Negeri Sembilan dan kemasukan bekas Presiden NUJ Hatta Wahari dalam DAP tidak sesekali menjejaskan UMNO dan Barisan Nasional.

Malah kemasukan mereka merupakan  " turning point " yang cukup baik kepada UMNO khususnya untuk menghadapi pembangkang terutamanya DAP dalam pilihan raya nanti.

Dari kiri : Aspen Alias,Mohd Hata Wahari & Mohd Ariff Sabri Abdul Aziz 
MMI Cabar DAP ! Kalau dah rasa berani sangat bawalah calon-calon Melayu ni untuk bertanding di Pulau Pinang dan pastikan mereka bertanding sama ada DUN atau Parlimen di kawasan Kepala Batas atau Tasek Gelugor.MMI minta mereka bertanding disini kerana dikawasan ini majoritinya Melayu dan sudah semestinya calon Melayu DAP perlu bertanding disini.sebabnya biar kita bagi Melayu DAP lawan Melayu UMNO.

Baru kita tau sejauh mana kuatnya Melayu bangang DAP ni !! 

Amacam Gun Eng ada berani ?

Kalau setakat nak war-warkan ada orang Melayu yang masuk DAP jangan sembanglah.

MMI turut memuji tindakan Khairy Jamaludin yang mencabar DAP untuk tunjukkan angka puak-puak bangsat pengkianat Melayu ni yang masuk DAP.Setakat bercakap siapa pun boleh,kepada Guan Eng kalau boleh buat sidang media dan pamerkan wajah-wajah bangsat-bangsat pengkianat Melayu yang bersama kamu hari ini supaya senang seluruh rakyat malaysia dapat tengok.

Sinar Harian,

Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaludin menyifatkan senario semakin ramai orang Melayu menyertai DAP perkara biasa, bukannya masalah besar kepada perikatan tersebut.

Sebaliknya beliau yang juga Ketua Pemuda Umno menambah, ternyata DAP cuba membesarkan isu tersebut dan mahu parti komponen Pakatan Rakyat (PR) itu menunjukkan bukti jika benar ramai menyertainya.

"Kalau benar Melayu ramai masuk DAP, saya cabar mereka buktikan berapa ramai dah masuk," katanya di sini hari ini.

Hahaha MMI geli hati sebab puak-puak bangsat ni pilih DAP bukan Pas hehehe nampak sangat,

Kalau dalam cerita P.Ramlee ada sebut " Baik,baik ada makna tuuuuuu " 

MMI.

1 comment:

  1. JOM KITA CABAR DAP, LETAK CALON2 MELAYU DI TASEK GELUGOR DAN KEPALA BATAS,

    ReplyDelete

Labels