Followers

Tuesday 14 February 2012

Regime Change - Usaha Berterusan Puak-Puak Yahudi Bersama Anwar


Hanya kerana beberapa dasar negara yang dilihat tidak menyokong usaha-usaha tertentu daripada Amerika Syarikat dan apatah lagi ISRAEL maka Malaysia sebenarnya turut menerima tempias dan dilihat sebagai sebuah kuasa yang perlu dihapuskan melalui satu tindakan dan perancangan licik untuk memastikan tiada lagi suara-suara sumbang di dunia yang mampu menyekat sebarang tindakan dan usaha Yahudi mengusai dunia.

Untuk memastikan setiap perancangan ini berjaya maka manusia bernama Anwar Ibrahim dilihat sebagai orang yang paling tepat untuk menggerakkan usaha dan gerakan licik ini daripada dalam negara dalam maksud lain dipilih dan di jana untuk menjadi pencetus kepada apa yang dipanggil revolusi.

Revolusi atau kebangkitan rakyat sememangnya ditagih oleh kuasa-kuasa besar termasuk YAHUDI supaya berlaku dibumi Malaysia ini seperti mana yang berlaku terhadap negara-negara lain.Hanya dengan kebangkitan ini mereka mampu untuk menyusun strategi bagaimana untuk menumbangkan sebuah kerajaan di Malaysia yang dilihat mampu memberikan cabaran kepada kuasa-kuasa besar satu hari nanti.Inilah yang paling dibimbangi oleh puak-puak YAHUDI diluar sana.

Untuk itu pelbagai kecaman dan campur tangan kuasa asing telah pun berlaku sebenarnya terhadap kerajaan Malaysia pimpinan Barisan Nasional.Lihat saja bagaimana media-media barat sering mencemoh institusi undang-undang negara yang kononnya berat sebelah dengan tidak memberikan ruang dan peluang yang secukupnya kepada boneka mereka Anwar Ibrahim dalam mendepani kes liwatnya.Jangan lupa bagaimana media-media asing sering melaporkan berita yang jelas merupakan fitnah bukan saja terhadap negara bahkan terhadap Datin Seri Rosmah Mansor apabila mengaitkan beliau dengan pembelian cincin dan barangan lain diluar negara yang nilainya mencecah jutaan ringgit.

Ternyata semua ini hanyalah satu gerakan yang disusun untuk menarik fokus dunia khususnya rakyat Malaysia supaya membenci pemimpin dengan fitnah supaya rakyat bangun dan seterusnya mengharapkan apa yang berlaku di Tunisia,Mesir,Syria juga berlaku di Malaysia.


Anwar Ibrahim : Ada apa dengan jawatan Diplomat Jemputan CFR, New York (II) ? Ikuti kronolgi pertemuan demi pertemuan Anwar bersama sahabat-sahabat YAHUDInya Klik Sini

Maka kerana itulah gerakan-gerakan yang disusun oleh Pakatan Haprak dilihat lebih kepada menjatuhkan institusi negara dengan menyerang institusi kehakiman,polis,SPRM,kementerian-kementerin kerajaan,agensi-agensi milik kerajaan dan banyak lagi.

Kerana apa institusi ini diserang ? Kerana ianya mampu untuk mewujudkan ketidakpercayaan dan hilang keyakinan kepada kerajaan yang memerintah.

MMI amat tertarik dengan entry terbaru daripada blog chedet yang memperkatakan berkenaan "regime change" ini.Jom sama-sama kita ikuti sebahagian yang dipetik daripada blog tersebut.   

Apakah Malaysia tidak menjadi sasaran untuk “regime change”? Memang pun Malaysia menjadi calon untuk “regime change” kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat.

Calon Amerika dan Israel untuk mendiri kerajaan boneka ialah Anwar Ibrahim. Sejak awal lagi mereka menjalin hubungan yang rapat dengan Anwar.

Anwar pula ternampak jelas menganggap sokongan Amerika boleh menjayakan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Oleh itu Anwar memberi gambaran bahawa ia adalah seorang liberal yang terima dan sokong konsep-konsep kebaratan seperti hak asasi manusia, kebebasan dalam serba-serbi, sikap anti-kroni dan rasuah kononnya, penolakan DEB yang dikatakan menindas kaum tertentu di Malaysia dan bermacam lagi yang boleh mendapat pujian dan sokongan oleh Amerika. Ia cukup berjaya kerana Amerika anggap Anwar amat layak untuk melaksanakan “regime change” di Malaysia.

Pelobi yang amat berkesan di Amerika ialah orang Yahudi. Ramai dari kawan-kawan Anwar di Amerika seperti Paul Wolfowitz, Cohen dan lain-lain adalah dari kumpulan neo-con yang mencipta dasar penaklukan dunia oleh Amerika (Project for the new American Century).

Demikian apabila Anwar dihadapkan di mahkamah kerana tuduhan liwat, mereka mengecam Malaysia kerana kononnya menghalang cita-cita Anwar untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sudah tentu jika Anwar tidak dapat menjadi Perdana Menteri maka gagallah rancangan “regime change” Amerika.

Tidak hairanlah kenyataan Anwar bahawa ia menyokong segala tindakan untuk keselamatan bagi Israel. Sudah tentu ini akan menarik sokongan Amerika dan media mereka. Orang Palestine tidak boleh menolong Anwar.

Melihat sokongan Amerika kepadanya Anwar Ibrahim adalah calon Amerika untuk melakukan “regime change” di Malaysia dengan menjadi Perdana Menteri Malaysia. Kerajaan yang ada sekarang tidak disenangi oleh Amerika kerana bersikap berkecuali, berbaik-baik dengan Cina dan Russia dan tidak menyokong sentimen Amerika terhadap Iran dan beberapa negara lain.

Adalah menjadi harapan Amerika, apabila “regime change” berjaya di Malaysia dan Anwar menjadi Perdana Menteri maka mungkin Malaysia akan ada hubungan diplomatik dengan Israel dan menjauhkan diri dari perjuangan Palestine. Dengan ini sebuah kerajaan boneka akan tertubuh di Malaysia yang akan sokong apa sahaja usaha Amerika untuk menakluk dunia.Berita Penuh Klik Sini

Apakah kita sebagai raykyat Malaysia mahu melihat negara yang telah kita bina selama ini dilelong oleh seorang manusia bernama Anwar Ibrahim ? Apakah kita masih dibuai mimpi dengan menyatakan apa yang telah berlaku diseluruh dunia hatta dinegara jiran kita tidak boleh berlaku keatas bumi Malaysia ?

Percayalah anjing-anjing YAHUDI sentiasa menanti dengan penuh sabar sehingga tiba masa dan ketikanya rakyat Malaysia lalai dan lupa peranan mereka dan ketika inilah negara pasti tergadai kepada mereka yang mahu melihat Malaysia dihancurkan dan diganti dengan kerajaan boneka suapaya laluan YAHUDI untuk mengusai dunia tercapai.

Soalnya mahukah kita menjadi anjing kepada YAHUDI Laknatullah ?

Jika tidak maka Anwar Ibrahim perlu ditolak sejauh-jauhnya dalam PRU Ke13 nanti.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels