Followers

Tuesday 27 March 2012

GEMPAR ! Sesuatu Sedang Berlaku Di Permatang Pasir ??


Dari sumber maklumat yang MMI perolehi seakan-akan bakal berlaku sesuatu yang mengejutkan dan menggemparkan seluruh juak-juak Pakatan Haprak di Permatang Pasir.Malah dari berita yang diterima kemungkinan ianya juga bakal memberikan impak yang positif kepada UMNO dan Barisan Nasional khususnya di Permatang Pauh.

Semuanya berkenaan dengan gambar dibawah yang pastinya menimbulkan banyak tanda tanya dikalangan semua pihak.



Benarkah Pesuruhjaya PAS negeri, Ustaz Salleh Man akan keluar parti dalam waktu terdekat? Adun Permatang Pasir itu juga dikatakan akan membuat kejutan pada ceramah Hassan Ali di Permatang Pasir pada 7 April nanti.

Menurut laporan sebuah blog, kamisedia.blogspot.com, Ustaz Salleh Man berasa tertekan kerana PAS dalam kerajaan Pulau Pinang seumpama melukut ditepi gantang apabila selalu disisihkan dalam membuat sebarang keputusan berkenaan dengan hal ehwal Agama Islam.

Salleh juga didakwa kurang selesa dengan pelbagai tohmahan yang dilemparkan oleh ahli PAS sendiri yang mahukan wakil mereka menjawat jawatan penting didalam kepimpinan negeri.

Selain itu, blog terbabit juga mendedahkan bahawa pemimpin utama PAS negeri tersebut tidak dapat menerima jika DAP mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara ini.

Berita lanjut di Utara News

Apa pun kita tunggu lah,Sebab apa kena tunggu sebab juak-juak PAS ni bukan boleh percaya sangat dah tu berlakon pun pandai.

Yang pasti Salleh Man bukan SuperMan..hehe..

Ariosss

MMI. 

No comments:

Post a Comment

Labels