Followers

Friday 13 April 2012

GEMPAR ! Video Seks Nurul Izzah Bakal Di Dedahkan ??

Gambar Hiasan
Wah lepas satu satu muncul,terbaru heboh di perkatakan bakal tersebar sebuah video perlakuan seks melibatkan YB Nurul Izzah dengan seorang lelaki yang dikatakan bekas pensyarah beliau sewaktu dalam pengajian dulu. 

Rakaman seks didakwa mirip YB Nurul Izzah melakukan hubungan seks didalam bilik pensyarahnya ketika beliau dipengajian universiti pada tahun 2004 di bakal didedahkan.

Khabarnya, rakaman itu dibuat didalam bilik pensyarahnya dan pensyarahnya telah merakamkan perbuatan seks diantara mereka berdua yang ketika itu YB Nurul Izzah masih menuntut di Universiti berkenaan sebagai pelajar.

Kerana ingin lulus dalam laporan tugasan kursus, Nurul Izzah bertindak menggoda pensyarahnya akhirnya berlaku perbuatan terkutuk itu didalam bilik pensyarah terbabit dan tanpa Nurul Izzah sedari aksi itu telah dirakamkam.

Video itu didakwa kini dimiliki oleh seorang blogger yang mendapatnya dari pensyarah terbabit.

Sejauhmana kebenarannya, YB Nurul Izzah boleh nafikan khabar angin ini.

Dan harap Nurul Izzah tidak mengikuti langkah peragai ayahnya yang terlibat dalam rakaman seks sebelum ini seperti diwar-warkan hebat seantero dunia.

Bagi MMI cukup-cukuplah perkara sedemikian didedahkan ataupun benar-benar terjadi kerana yang rosaknya adalah institusi bangsa dan agama.

Sekira ianya benar bermakna satu lagi tamparan kepada Pakatan Haprak dan pastinya tuduhan akan dilontarkan terhadap UMNO kononnya ini kerja buat UMNO.

Kita tunggu perkembangan selanjutnya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels