Followers

Thursday 31 May 2012

Umi Dedahkan Dokumen Aset RM30 Juta Milik Azmin & Shamsidar


Lagi pendedahan di buat terhadap Azmin dan Shamsidar berkaitan jumlah aset yang dimilik mereka yang menimbulkan keraguan sumbernya.Pendedahan kali ini di buat oleh Umi Hafilda sendiri setelah sebelum ini satu pendedahan di buat mengenai bagaimana siasatan terhadap Azmin di arah hentikan oleh Anwar sewaktu menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri Malaysia.Klik Sini 

Ahli Perniagaan, Ummi Hafilda Ali buat pertama kali mendedahkan salinan dokumen sebahagian aset yang dimiliki oleh Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat, Azmin Ali serta isterinya, Shamsidar Taharin yang bernilai lebih RM3O juta.

Dokumen berkenaan iaitu salinan pembelian syer, deposit bank, resit pembayaran perabot serta salinan penyata dalam beberapa akaun bank itu merupakan sebahagian harta yang dimiliki Azmin dan Shamsidar dalam tempoh dua tahun iaitu 1992 hingga 1994.

Ummi Hafilda memberi tempoh dua minggu kepada Azmin dan Shamsidar untuk membuat laporan polis terhadapnya sekiranya dokumen itu palsu atau beliau sendiri akan menyerahkan dokumen tersebut kepada polis selepas tempoh tersebut.

Kata Ummi Hafilda, beliau juga meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk memandang serius kes tersebut kerana aset itu diperoleh Azmin dan Shamsidar semasa Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Menteri Kewangan.

Boleh di katakan banyak yang telah didedahkan termasuklah rakaman video perlakuan seks di antara Anwar dan Shamsidar yang telah pun di serahkan kepada pihak yang berwajib oleh Datuk Nallakaruppan.

Soalnya sekarang MMI seperti rakan-rakan blogger yang lain malah seluruh rakyat Malaysia rasanya mahu melihat sejauh mana tindakan bakal di ambil.Kepada pihak berkuasa ambillah tindakan jangan jadi bacul.

Berani kerana benar.

MMI.


1 comment:

  1. Dear everyone,
    Be careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people's wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)'s money.
    Recently, many people know in what he"yip" did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website "YIP KUM FOOK"
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete

Labels