Followers

Wednesday 18 July 2012

STRES ! Video Mesti Tonton !


Sebut saja STRES pasti semua orang pernah melaluinya,cuma ada perbezaan di antara stres kecil dan stres besar.Kalau diikutkan stres kecil ni biasanya dapat kembali normal dalam beberapa tempoh masa setelah seseorang itu dapat merehatkan diri mahupun menyelesaikan sesuatu tugas.

Paling membimbangkan adalah stres besar ni yang ada ketikanya membawa kepada kehilangan nyawa.

Namun apa yang MMI bawakan kali ini agak pelik sedikit.Ianya tetap berkaitan dengan stres kerana manusia normal pastinya tidak akan bertindak sedemikian rupa.Macam-macam manusia ni !!


Inilah akibatnya apabila manusia hilang pertimbangan,jika diamati rakaman tersebut ianya dirancang sebegitu rupa untuk tujuan tertentu mungkin meniru aksi-aksi rancangan di negara-negara lain namun atas nama manusia ianya amat jelas sekali memperlihatkan manusia juga mampu hilang pertimbangan walaupun tanpa stres.

Bila menyebut hilang pertimbangan teringat pula MMI kepada satu lagi manusia yang dilihat mengalami kesan yang sama.Siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim dan beliau dilihat turut mengalami stres yang amat dasyat.Jom kita tengok !!


Kalau sampai tahap menyanyi ni kira hebatlah..Tapi kawan MMI kata bagilah dia peluang menyanyi sebab hari-hari dok pikir pasal nak jadi Perdana Menteri pun kadang-kadang stres oo..

MMI dah lama tahu Anwar ni stres sebab sebelum ni pun beliau terpaksa bertahan daripada serangan bertalu-talu oleh jentera UMNO dan Barisan Nasional malah pihak media sendiri dalam usaha mencari kebenaran.

  


Apa yang MMI boleh simpulkan kedua-dua individu dalam artikel ini mempunyai persamaan iaitu masing-masing mengalami masalah jiwa dan stres.

Sebab tu kita perlu berhati-hati kerana orang-orang yang sentiasa mengalami stres ni selalunya akan hilang pertimbangan dan pastinya setiap keputusan mahupun arahan mereka lebih kepada kepentingan diri.

Jaga-jaga !!

Psstt MMI pun stres juga,hari-hari anak saudara nak layan Wonder Pet..Telefon! Telefon berbunyi ! Ada haiwan dalam bahaya!,...stres oo..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels