Followers

Saturday 28 July 2012

The Store Rupanya Milik Komunis !!


Puak-puak bangsat ni makin hari makin bangsat jadinya.Tindakan pasaraya The Store yang mengulangi kejadian mempromosikan penjualan arak amat dikesali.Tindakan ini cukup biadap kerana promosi yang dibuat sempena bulan ramadhan.

MMI menyokong tindakan semua pihak yang mahu memboikot pasaraya The Store supaya mereka lebih tahu menghormati hak orang lain selepas ini.Sikap kurang ajar pasaraya ini bukan saja telah mencemar bulan ramadhan yang penuh mulia ini malah turut menyentak hati dan perasaan orang-orang Islam di Malaysia.

Ramai yang menghubungi MMI menyuarakan rasa kecewa mereka dengan tindakan biadap ini dan mahukan pemilik rangkaian pasaraya The Store untuk menarik balik promosi tersebut yang jelas menghina orang-orang Islam.

Dalam masa yang sama 4 orang pemilik rangkaian The Store haruslah memohon maaf secara terbuka kepada kerajaan Barisan Nasional dan seluruh rakyat Malaysia khususnya yang beragama Islam diatas tindakan keterlaluan mereka.

Selagi mana tindakan memohon maaf ini tidak dilakukan MMI menyeru kepada semua untuk kita SAMA-SAMA BOIKOT THE STORE ! BOIKOT THE STORE! BOIKOT THE STORE!

Mana suara puak PAS tak dengar pun ?? 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels