Followers

Wednesday 29 August 2012

Breaking News US Di Serang !!


Berita tergempar ! Amerika Syarikat telah di serang oleh satu kuasa ketenteraan dari luar yang masih belum dapat di sahkan identitinya.Menurut laporan tak rasmi daripada sumber-sumber internet menyatakan satu kuasa tentera yang lengkap dan terancang telah pun menawan kawasan-kawasan strategik yang turut mengakibatkan keadaan menjadi kelam kabut.

Setakat entri ini di tulis tidak pasti apakah yang berlaku sebenarnya dan apakah ianya melibatkan kehilangan nyawa orang awam.

Presiden Barrack Obama di laporkan telah pun di bawa ke satu tempat yang di rahsiakan dan berita yang disiarkan oleh stesen-stesen TV di sana melaporkan ramai di kalangan orang awam yang keliru dengan apa yang sedang berlaku.

Sebentar tadi disahkan satu siaran melalui stesen TV telah mengumumkan Amerika Syarikat kini berada di bawah kuasa tentera dan kerajaan sedia ada sudah pun diambil alih.

Siapakah yang menyerang Amerika Syarikat ? Adakah ianya melibatkan kumpulan Al-Qaeda yang pernah menggemparkan seluruh dunia dengan serangan di World Trade Centre ?

Untuk mengetahuinya kita perlu sama-sama nantikan sebuah filem yang bakal di tayangkan di pawagam tidak lama lagi berjudul Red Dawn 2012.

  

Hehe jangan marah aa , saja MMI bikin gempak sikit bukan apa inilah propaganda terbaru puak-puak Yahudi yang bakal menceritakan bagaimana negara mereka di serang oleh Korea Utara dan pastinya akan memperlihatkan semangat kenegaraan yang berkobar-kobar untuk bangsa mereka melawan balik.

Kiranya apa jadi pun cerita ni akan tamat dengan puak-puak depa juga yang akan menang.

Tapi satu ja MMI nak puji , puak-puak ni pandai buat filem-filem yang mampu membangkitkan semangat kenegaraan mereka kalau nak di bandingkan dengan Malaysia.

Kalau ada pun macam cerita leftenan Adnan tu last-last sekali pelakon dia jadi peminta derma hehe walawehhh...

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels