Followers

Wednesday 10 October 2012

TERKINI PWTC Bergegar Hari Ini !!


Putra World Trade Centre @ Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini dilaporkan bergegar sehinggakan semua petugas-petugas diarahkan mengosongkan segera bangunan tersebut.Punca gegaran tersebut masih tidak dapat dipastikan kerana sehingga kini kerja-kerja mengesan masih di lakukan oleh pihak yang bertanggungjawab.

Ramai pihak terpinga-pinga dengan apa yang berlaku kerana bangunan-bangunan lain tidak mengalami gegaran tersebut.Apakah yang menjadi puncanya masih menjadi misteri sehingga kini.

Hahah amacam berita tu ? Hehe jangan marah na MMI saja ja bagi gempak sikit , untuk makluman ampa semua bangunan PWTC tu masih kukuh seperti asalnya dan semua dalam keadaan baik.

Cumanya PWTC bergegar juga , bergegar dengan suara sumbang oleh puak-puak belah sana noo dah tak boleh tahan dah.Pasai apa jadi lagu tu ? 

Semua sebab Ustaz Nasharudin buat pembentangan kertas kerja dia semalam dan dalam entri MMI dah pun menyatakan yang puak-puak ni bakal panas telinga Baca Sini nah sekarang dah jadi kenyataan.


SHAH ALAM - Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa telah "menyentuh dan mencabar" keputusan Majlis Syura apabila mendakwa parti itu kini mengutamakan kuasa dan meletakkan prinsip Islam di tempat kedua, kata Naib Presidennya, Datuk Mahfuz Omar.

Sambil menekankan kuasa dan Islam tidak boleh dipisahkan, kata Mahfuz, Pas memang memerlukan kuasa yang meluas untuk menegakkan Islam di negara ini.

Katanya, aspek itu yang diputuskan oleh Majlis Syura selaku badan tertinggi membuat keputusan dalam Pas.

"Jadi, apabila Ustaz mempertikaikan pendirian parti, bermakna beliau telah menyentuh dan mencabar Majlis Syura sendiri," katanya kepada Sinar Harian Online.

Ahli Parlimen Pokok Sena ini berkata, sebagai sebuah parti politik, Pas memang memerlukan kuasa dan usaha ini diteruskan dari dahulu sehingga sekarang.

"Dari dahulu kita hendakkan kuasa, dan sekarang kita hendak kuasa yang lebih meluas untuk menggantikan Umno, bagi menegakkan Islam, Umno telah gagal dalam peranannya," kata Mahfuz lagi.

Mahfuz mengulas kenyataan Nasharudin petang semalam, dalam menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), mengingatkan parti itu agar tidak mengutamakan kuasa semata-mata dan sehingga sanggup meletakkan prinsip Islam di tempat kedua.Lagi Berita

Makin teruk puak-puak ni , Si Mahfuz Mr. Bean PAS ni kata Ustaz Nasha dah cabar keputusan majlis syura !! Sebab tu dia marah sangat.

MMI nak bagitau sikitlah kat Mr.Bean ni Majlis Syura tu apa ? Tak hairannya Ustaz Nasha tu sebab dia perjuangkan agama Islam serta penyatuan ummah supaya Islam di Malaysia lebih kuat dan dihormati.

Allo Mr.Bean besok di akhirat malaikat tak tanya ang ada hormat Majlis Syura ka dak ?

Lagi satu juak-juak dan pemimpin PAS lebih agungkan Mat Sabu daripada Ustaz Nasha ? Beza banyak tu antara dua orang ni !! Sapa-sapa tolong jawab sat aih....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels