Followers

Tuesday 27 November 2012

Apa Motif Mamat Anti Lynas Ini ??


Walaupun peserta perhimpunan anti lynas sudah pun bersurai namun tindak tanduk mereka tidak sesekali boleh dilupakan.Perhimpunan ini agak berlainan dari perhimpunan sebelum ini yang menyaksikan hampir 90% terdiri daripada orang-orang Cina bangsat yang tidak kenal erti berterima kasih.

Apa yang bermain difikiran MMI adalah apa motif puak-puak anti lynas ini berhimpun ? Jika kerana menentang projek lynas di Pahang  rasanya itu hanyalah alasan yang di sabitkan bagi membolehkan perhimpunan dan program berjalan kaki ala-ala kadet sekolah diadakan.

Lihat gambar di atas apa tujuan si mamat tu bertindak sedemikian ? Apakah beliau mahu mengulangi sejarah yang sudah pun terpahat sejak hampir 43 tahun yang lalu ? Baru semalam seorang rakan telah menyatakan kepada MMI bahawa tindakan puak-puak ini seolah-olah sedang mengejutkan harimau yang sedang tidur.

Apakah mereka benar-benar mahukan harimau tersebut bangun ? Anda lihat perbezaan gambar di bawah..



Jawapannya mudah "Pilihan Di Tangan Anda" maka kerana itu sebagai rakyat Malaysia buatlah pilihan terbaik kerana satu kesilapan bererti kita bukan saja menyusahkan diri sendiri tetapi turut menjahanamkan negara tercinta.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels