Followers

Friday 30 November 2012

NAJIB Makin Di GERUNI Pembangkang !!


Mengakui kesilapan dan kemudian meminta maaf adalah antara sikap terpuji dan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak membuktikan beliau sanggup berbuat demikian mewakili parti dan kerajaan Barisan Nasional.

Perdana Menteri menzahirkan permohonan maaf atas kekhilafannya sebagai pemimpin parti dan kerajaan di akhir ucapan dasar Presiden sempena Perhimpunan Agung UMNO di Dewan Merdeka semalam.

“Bumi mana tak ditimpa hujan, laut mana tidak bergelora, bahagian dunia manakah yang wujudnya orang, atau pimpinan, atau persyarikatan atau parti yang tidak pernah tersadung atau tersalah,”

“Di atas segalanya, sebagai pemimpin parti dan kerajaan, kami menyusun jari sepuluh memohon maaf atas kekhilafan,” katanya.

Mengulas perkara itu, Naib Presiden UMNO Datuk Seri Zahid Hamidi berkata, jarang pemimpin sanggup meminta maaf.

“(Itu) Bukan kerana dosa besar tetapi kita sebagai manusia biasa ada kelemahan biasa ada kelemahan, bukan bersifat maksum. Mustahil,  sebagai pemimpin di negara masyarakat majmuk dapat penuhi kehendak semua kaum agama dan bangsa,”

“Kelemahan itu dimaksudkan Najib apabila meminta maaf dan bersedia membaiki kelemahan tersebut,” katanya dalam sidang media oleh Naib-Naib Presiden UMNO di PWTC.Baca Seterusnya

Ternyata sikap yang ditunjukkan oleh YAB Datuk Seri Najib Tun Razak amat di geruni oleh pembangkang khususnya mereka-mereka daripada parti PAS.

Malah MMI berani katakan orang-orang Melayu yang kini berada di sebelah kem pembangkang sebenarnya gerun dengan cara dan gerak kerja beliau.

Apa lagi yang mahu dimomokkan oleh mereka-mereka diluar terhadap usaha dan keringat YAB Datuk Seri Najib dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawabnya terhadap rakyat dan negara ? 

Apa lagi cacian dan tuduhan yang mahu di lemparkan terhadap YAB Datuk Seri Najib ?

Barisan pembangkang kini sudah semakin tersepit malah tenggelam punca dengan politik kotor mereka yang asyik dengan fitnah dan tuduhan.

Hari ini barisan pembangkang sudah semakin terasa kepanasannya , kepada pembangkang bawalah seribu hulubalang terbaik anda sekalipun MMI yakin jutaan akan bangun mempertahankan YAB Datuk Seri Najib Tun Razak selaku pemimpin nombor satu negara.


MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels