Followers

Friday 30 November 2012

PANAS Puteri Mana Di Tangkap Bercium Dalam Lif ?!!


Apa ke jadahnya pula ni ? Puteri mana yang di tangkap bercium dalam lif ? Melihat akan gambar diatas jelas sekali yang dicium tu adalah mereka yang sama jenis.Apa di kalangan puteri pun dah ada yang mengamalkan LGBT ker ? 

Jangan serbu dulu , gambar tersebut langsung tidak ada kena mengena dengan mana-mana puteri apatah lagi Puteri UMNO yang ketika ini sedang bersidang di PWTC.MMI berani kata kalau benar itu adalah puteri UMNO mau kena belasah puak-puak tu.

Aksi dalam gambar tersebut tidak berlaku di Malaysia dan melihat akan gambar tersebut seolah-olah ianya berlaku di salah satu negara arab.Barangkali ianya berlaku di bumi Mesir sendiri berdasarkan dari sumber yang MMI perolehi.

Pesanan MMI kepada semua hindarlah kegiatan tidak bermoral seperti ini kerana ianya tidak menguntungkan malah mampu mendatangkan kemudaratan kepada diri dan bangsa sendiri.

Apa yang sedap sangat bila ada perasaan sesama jenis ni ? Klik Sini  

Kepada orang UMNO , ingatlah Presiden parti baru sahaja berpesan dengan berkata “"justeru, saya selaku Presiden UMNO , bersama-sama Timbalan Presiden, serta seluruh saf kepimpinan parti, bersumpah dengan nama Allah dan RasulNya, berikrar dan berjanji, terus mendahulukan kesejahteraan rakyat, terus memartabat rumpun Melayu, terus membenteng akidah umat dan terus memelihara agama Islam."

Maka menjadi amanah dan tanggungjawab kita bersama untuk sama-sama memelihara kesucian agama Islam selain dari kita berjuang untuk berbakti kepada Rakyat,Bangsa dan Negara.

MMI.

3 comments:

  1. aloooooolooooooolo......apa nak jadi nih..puteri bunian LGBT

    ReplyDelete
  2. Bukan le dulu bekas Ketua Puteri, Azalina Othman Said pernah mngaku dia seorang Lesbian.?

    ReplyDelete
  3. Kapada robertocarlos>>>

    Kadang2 pengakuan sa2 orang itu bukan bermaksud gambaran yang sebenar.
    Teringat dulu ....sa orang speaker dalam parlimen Rusia..yang bernama Roslan Kasbulatov, apabila dia di tanya oleh wartawan.
    Wartawan: Are you (Roslan) muslim????
    Roslan: I'am russian.


    ReplyDelete

Labels