Followers

Tuesday 20 November 2012

PENDEDAHAN Penipuan & Kerja Dajjal PAS Selama Ini Terbongkar !!


Seperti yang MMI janjikan entri ini bakal mendedahkan satu video yang menceritakan apakah sebenarnya yang menjadi igauan kepada pemimpin-pemimpin PAS sehinggakan sanggup mengenepikan prinsip dan perjuangan mereka yang terdahulu.

Pastinya masih ramai yang mengingati perihal tabung memali yang sudah pun menjadi kontroversi bukan saja kepada rakyat malah kepada juak-juak PAS sendiri.

Persoalan yang sering bermain di fikiran kita dan rakyat khususnya apa yang sudah jadi dengan dana yang dikumpul ?

Apakah ini yang dinamakan Negara Berkebajikan ?

Jangan lupa Hadi Awang selaku Presiden PAS baru saja bercakap soal pendidikan negara malah turut melaungkan perjuangan Negara Berkebajikan PAS bagi mengelabui mata rakyat sedangkan PAS selama ini bertindak kejam dalam soal tabung Memali malah sehingga kini isu tabung memali masih menjadi misteri seperti mana misterinya perjuangan PAS hari ini yang lebih menyokong DAPigs daripada UMNO.


Jangan lupa saudara sekelian , dalam soal dana anak yatim ini jelas PAS sebenarnya cuba menutup dosa mereka sendiri sedangkan dalam urusan lainnya PAS di lihat terkinja-kinja mahu mencari penyelesaian malah sanggup pula mengerahkan juak-juaknya ke jalanraya kononnya bagi menuntut keadilan.

Keadilan apa yang di cari PAS sekiranya hak anak-anak yatim serta balu peristiwa Memali pun mereka diam dan bisukan !

Sedarkah kelian semua siapakah yang menjadi dalang kepada berlakunya konflik berdarah Memali jika bukan Presiden PAS hari ini (Hadi Awang) yang sedang membawa PAS kepada perjuangan liberal berteraskan kepada nafsu dan pangkat.

Dana tabung Memali sebenarnya sudah pun menelanjangkan prinsip dan perjuangan parti PAS itu sendiri kerana mereka sanggup memejamkan mata demi sebuah perjuangan duniawi.

PAS adalah parti politik yang selayaknya dihumban ke dalam tong sampah kerana ketaksuban dan sikap pimpinannya melacurkan perjuangan serta merogol para penyokongnya dengan menjadikan Islam sebagai topeng kepada satu perjuangan penuh dendam dan nafsu.

SYABAS HADI AWANG !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels