Followers

Thursday 20 December 2012

HOT Rakaman Video Nurul Izzah ?!!


Pasti ramai yang dah tahu tentang berita berkenaan rakaman video membabitkan perlakuan Nurul Izzah bersama seorang pensyarahnya sewaktu beliau menuntut di UNITEN dulu.

Dah lama berita ini berlegar-legar di laman media maya namun sehingga kini video yang dimaksudkan masih belum di keluarkan.Sejauh mana kebenaran tentang video dan si pelakunya masih menjadi tanda tanya.

Kepada Nurul Izzah yang kini berstatus YB Lembah Pantai berita ini bukan sesuatu yang menyenangkan kerana sama ada ianya benar atau pun tidak ianya kini sedang di perkatakan dan mungkin ketika ini berlegar-legar menantikan masa untuk dipaparkan.

Merujuk kepada blog sangkakalajari9 berita berkenaan aksi rakaman tersebut seolah-olah ada kebenarnya.Sehingga entri ditulis pemilik blog berkenaan hanya memberikan "hint" tentang aksi yang terdapat dalam video tersebut.

Berikut antara kenyataan yang MMI maksudkan,

Ingat lagi Nurul Izzah? Bagaimana cara kamu ingin mendapatkan markah cemerlang seterusnya membolehkan kamu lulus dalam peperiksaan tu?

Mungkin juga Nurul Izzah lupa agaknya, tapi Sangkakala akan memberi imbasan sedikit kepada Nurul untuk beliau mengingati apa yang telah berlaku.

Nurul Izzah ingat lagi siapa yang bagi markah untuk membolehkan lulus dalam peperiksaan tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak, berapa banyak wang yang diberikan kepada Nurul Izzah pada kali pertama berjumpa?

Nurul Izzah ingat lagi tak tudung warna cream yang Nurul pakai tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak semua tu?

Kalau tak ingat juga, nanti Sangkakala keluarkan bukti hidup yang mana ianya akan mebuktikan segala galanya tentang aqidah Nurul Izzah yang telah hilang sejak lama dulu dan bukannya baru kini.Baca Seterusnya.

Persoalannya sekarang sejauh mana kebenaran tentang rakaman tersebut ? Sejauh mana keterlibatan Nurul Izzah dalam pendedahan yang dibuat ?

Untuk mengetahuinya kita harus menanti dengan penuh sabar kerana sangkakala sahaja yang mampu merungkainya.

Tunggu lagi...

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels