Followers

Thursday 6 December 2012

Steadylah Sinar FM !!


Tahniah...! Sekalung ucapan tahniah buat Radio SINAR FM yang menjemput Dayangku Intan sebagai tetamu undangan mereka pada hari Sabtu 1 Disember 2012 pada satu segmen "Carta FULLAMAK Sinar" keudara selama dua jam dari 9.00 pagi sehingga 11.00 pagi.

Nama Dayangku Intan ini pada sekitar tahun 80an dikenali sebagai penyanyi fofular dengan lagu "Berpaut Di Dahan Cinta" dan pernah berduet dengan Jay Jay mempopularkan lagu "Kita Insan Biasa".

Namun begitu pada tahun ini, nama beliau semakin dikenali sebagai ikon kepada juak juak murahan Pakatan Pembangkang. Dayangku Intan mengumumkan menyertai parti PKR dan rancak berceramah disana sini menghentam kerajaan BN dibawah pimpinan Datuk Sri Najib Tun Razak.



Apakah tindakan Radio SINAR FM mengundang Dayangku Intan merupakan satu keputusan yang salah dalam ertikata "terlepas pandang" dimana mereka tidak peka bahawa penyanyi tersebut sudah rancak berkempen menentang kerajaan Najib habis-habisan..?

Ataupun tindakan tersebut sebagai usaha untuk mengembalikan artis artis yang menyokong Pembangkang agar kembali ke pangkuan menyokong kerajaan BN...?

Atau inilah buktinya kebebasan media yang sering di momokkan oleh juak-juak pembangkang bahawa selama ini ianya di sekat oleh kerajaan..?

Jom kita layan video kat bawah ni pula....



Hahaha 2008 tak mengundi !! sembang apa Intan....Kalau nak tau sebab apa dia ni tak mengundi tengok video kat bawah..


Apa pun ampa semua nilai sendirilah..MMI cuma nak ucap tahniah pada Sinar FM ja.....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels