Followers

Sunday 27 January 2013

Juak Pakatan Haprak Mesti KATA BESI Jaa...


Apa pun yang diperkatakan oleh juak Pakatan Haprak , rakyat kini sudah mula faham tindakan bagi menyelamatkan sesuatu sering saja menjadikan pimpinan Pakatan Haprak gila babi hinggakan mengeluarkan kenyataan yang langsung tak masuk di akal.

Menyamakan rakaman video sebagai besi buruk adalah bukti jelas mereka cuba menghalalkan cara bagi kepentingan diri sendiri.

Namun video dibawah bukan lagi besi buruk tetapi ianya adalah pendedahan dan bukti bahawa Pakatan Haprak adalah musuh nombor satu negara.

Rejim DAPigs kini bukan lagi parti politik tetapi merupakan gerakan tersusun yang dibarisi oleh balaci-balaci anti Islam paling rasis yang mahu melihat umat Islam di pecahkan supaya kekuatan yang ada pada umat Islam khususnya di Malaysia dapat dihapuskan.


Percaya atau tidak kita sedang berdepan dengan satu lagi kumpulan komunis yang kini sedang bergerak BEBAS dalam negara membunuh semangat orang-orang Melayu demi mencapai matlamat merampas tanah Malaysia menjadikannya Singapura ke 2.

Hati-hatilah dan buka mata , berapa ramai orang Melayu sudah termakan dengan tipu muslihat ini..Ayuh Tolak Pakatan Haprak !

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels