Followers

Wednesday 27 February 2013

Guan Eng Makin GUSAR Kaum Cina Juga Menolak DAPigs


Apa yang MMI boleh katakan senario politik tanahair semakin menarik sejak dua menjak ni , maklumlah semakin hampir dengan pilihanraya macam-macam perkara berlaku.Guan Eng selaku orang BESAR dalam DAPigs mengelabah sakan sampaikan Karpal yang berkerusi roda pun kadang-kadang terasa hati.

Kalau dulu bukan main lagi bertempik sorak merata tempat kini tempikan mereka tidak lagi menerima sorakan seperti biasa.Sumber dari cakap-cakap juak PAS sendiri mereka pun dah mula meluat dengan cara dan pendekatan DAPigs yang berlagak tunjuk hero sampaikan habis anak cucu termasuk tok wan sekali kena bohong dengan Guan Eng.

Bukan setakat tu saja di seluruh negara ketika ini , sudah terdapat suara dan kebangkitan rakyat khususnya dari kaum Cina sendiri yang menyuarakan rasa ketidakpuasan hati mereka terhadap janji kosong yang d tabur oleh pimpinan DAPigs seolah-olah rakyat hanyalah pencacai bodoh yang hanya dipergunakan pada ketika pilihanraya bagi menagih simpati undi.

Rasanya tempoh masa hampir 5 tahun Pakatan Haprak diberikan peluang untuk membuktikan kesungguhan mereka ternyata memakan diri apabila satu demi satu kesilapan dan kelemahan timbul.

MMI tak nak berceloteh panjang sangat , jika dulu kaum Cina lebih suka mengambil sikap berdiam diri kini tidak lagi.Buktinya adalah dengan terhasilnya video di bawah ,


Yang pasti bukan MMI yang buat video ni bro..Kalau tak faham ampa cari kawan bangsa cina dan minta dia tolong alih bahasa..Setakat yang MMI faham DAP macam TAIKKK !!!

Err ada mana-mana Melayu yang agama Islam nak pertahankan DAPigs ni ker ???? Silakan....

Psstt ampa pakat-pakat sebar sama video ni naa....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels