Followers

Monday 29 April 2013

Kecoh Orang Kanan Anwar Kena MAKI ?!!!


Nampak gayanya Anwar kini benar-benar marah dengan apa yang sedang berlaku.Dari bunyi-bunyi yang kini sedang tersebar di Permatang Pauh diberitakan orang kanan Anwar teruk kena maki semuanya gara-gara tak pandai jaga kawasan.

Si orang kanan ini pun katanya dah sampai ke tahap bebal apabila tiap kali berlaku sesuatu yang tidak menguntungkan parti , beliaulah yang akan menjadi mangsa sedangkan hakikat sebenarnya segala kepincangan yang berlaku di sebabkan oleh Anwar sendiri.

Ada juga sumbar mengatakan akan berlaku sesuatu yang lebih dasyat lagi selepas ini melibatkan jentera Anwar sendiri namun apa yang akan berlaku dan sejauh mana kebenaran maklumat ini tidak dapat di pastikan lagi.Maklumlah kalau setakat cakap-cakap ni macai-macai pembangkang bukan nak percaya ye tak ?

Dari pengamatan MMI khususnya tentang isu Anwar melenting ni rasanya ada faktanya sebab lihat saja sebelum ini hampir 5 ribu warga Permatang Pauh hadir mengikuti ceramah bekas-bekas sahabat Anwar di Taman Pauh.


Kemudiannya pengistiharan keluar parti 1200 warga India dari PKR dan berikrar memberikan taat setia serta sokongan kepada Barisan Nasional yang berlansung di Safira Club Seberang Jaya semalam.Cukup untuk menyesakkan nafas sesiapa sahaja kerana tindakan sedemikian pastinya bukan saja-saja di buat.Ianya hampir pasti kerana kelemahan Pakatan Haprak khususnya Anwar yang selama ini hanya pandai berjanji tetapi tidak mampu melaksanakannya.





Syabas MMI ucapkan kepada mereka yang kini telah sedar bahawa perjuangan mengangkat Anwar Ibrahim tidak akan ke mana.

Apa yang pasti kehadiran Dr Mazlan Ismail sebagai calon Barisan Nasional menentang Anwar Ibrahim telah menyebabkan Anwar berfikir dua kali dan jantungnya juga didapati lambat berdenyut 2 hingga 3 saat kihkih ..

Kepada yang kena maki tu harap bersabar lah yee..Biasalah orang tengah meroyan !!

MMI.

3 comments:

  1. Orang Kanan Anwar akan di liwat jika Al juburi tewas.

    ReplyDelete
  2. Dahulu semasa Anwar ni menjadi Menteri Pelajaran pernah memarahi pelajar ITM Shah Alam.... tak ingat pasal apa.... tetapi itulah perangai beliau yakni PEMARAH....

    ReplyDelete
  3. Kepada orang kanan yang kena marah tu aku syurkan hangpa maki balik si Peliwat babi tu kao2. Apa yang ko orang takut. Babi tu dah nak pi cuti kat Bamboo River Resort 5 tahun. Kalau tak pi pun, si peliwat tua tu dah tak dak taring...harapkan totoi bengkok dia saja....jadi apa yang ko orang takut sangat ni???? Ingat tau, kalau kena marah, hangpa maki seranah dia balik.....dia bukan boleh buat apa pun...

    ReplyDelete

Labels