Followers

Saturday 11 May 2013

Anwar Malu Besar Macai Pembangkang Cuba Alih Isu Dengan FITNAH !!!


MMI masih ingat masa zaman budak-budak dulu kalau keluar main petang-petang mesti ada ketikanya kalah dalam apa-apa saja permainan tapi kerana sifat tak mau mengalah tu kadang-kadang membohong ja kerja dia.Hihi biasalah budak-budakkan masa tu mana ada ingat dunia apatah lagi bab-bab politik ni.

Ingat lagi dulu-dulu ada ikut arwah orang tua pegi bawah khemah yang ada banyak bendera fuiyooo tempat pertama yang dituju meja makanlah hihi mesti ada makan punya.

Seronokkan bila kenang balik zaman dulu-dulu tapi zaman tu semuanya dah berlalu.Kini zaman sudah berubah gerak kerja bukan saja di bilik gerakan dengan gantung bendera tapi setiap sudut perlu ada jentera kerana serangan politik cukup hebat malah kadang-kalanya serangan itu mampu menyebabkan kita kalah sebelum bertanding.

Tak cukup dengan itu Fitnah pula menjadi sebahagian daripada gerak jentera pembangkang.Mana taknya saban waktu ada saja fitnahnya sampaikan orang-orang kat luar sana boleh percaya.Ish ish dasyatnya penangan fitnah pembangkang ni.

Untuk makluman semua kalau perasan Anwar sudah pun berjanji untuk mengundurkan diri dari dunia politik sekiranya beliau gagal menjadi perdana menteri dalam PRU13 baru-baru ini.

Seluruh rakyat menantikan detik dan saat itu untuk melihat sendiri sejauh mana Anwar boleh mengotakan janjinya.Nah belum pun keputusan rasmi pilihanraya di umumkan oleh SPR , Anwar awal-awal lagi sudah membuat kenyataan kononnya keputusan kemenangan Barisan Nasional itu adalah satu penipuan terancang.

Malah beliau kemudiannya menggerakkan pula himpunan tanpa permit yang menyusahkan banyak pihak di Kuala Lumpur baru-baru ini dan seperti yang dijangka beliau menggunaan pentas tersebut untuk mengumumkan yang beliau tidak akan berundur dari politik kononnya barisan Pakatan Haprak sebenarnya telah menang.

Hahaha fakta dan keputusan mana yang Anwar pakai MMI sendiri pun tak tau tapi yang pasti Anwar tidak mengotakan janjinya untuk berundur dengan mencari pelbagai alasan.

Sudahlah Anwar rakyat makin muak dengan sikap dan perangai kamu yang saban masa membangkang kerajaan.

Amat malang kemudiannya pasukan pembangkang boleh pula memfitnah Ketua Polis Negara , Tan Sri Haji Ismail Bin Haji Omar yang beliau meletakkan jawatan kerana desakan daripada parti politik.

Punya celaka puak-puak ni sampaikan Ketua Polis Negara pun ampa fitnah memang biadap.

Untuk makluman sebenarnya Tan Sri Haji Ismail Bin Haji Omar akan menjalani persaraan wajib pada 17 Mei 2013 dan majlis persaraan beliau akan diadakan pada 16 Mei 2013 ini.Jadi tidak timbul soal beliau meletakkan jawatan kerana desakan mana-mana pihak.Baca Selanjutnya 

Bagi MMI tindakan puak-puak macai pembangkang yang melakukan fitnah ini sebenarnya membuka pekung mereka sendiri dan ianya amat memalukan kerana Anwar Ibrahim yang sepatutnya didesak untuk meletakkan jawatan.

Apa yang boleh MMI katakan ini adalah tindakan terancang oleh pembangkang bagi mengalih isu pokok Anwar yang tidak mengotakan janjinya.

Malu lah weiii...Puiiii !

MMI.

3 comments:

  1. nuar jubor mana tau malu. itu muka tak malu. dah kalah masih legi sibuk nak jual baju hitam. dia akan dengan muka tak malunya cobtinue dengan jualan baju hitamnya sampai kesnya di mahkamah nanti.

    ReplyDelete
  2. Malu tak malu yang pasti Anuar Ibrahim Al Juburi masih bergerak bebas memghasut untuk menghuru-harakan rakyat. Tindakan apa yang Kerajaan boleh buat dengan erti kebebasan? Apa hal dengan rakyat yang inginkan keamanan? Kerajaan BN tolong jelaskan? Kekadang rasa menyesal pulak pangkah BN.

    ReplyDelete
  3. Si BABI (BangAnuarBinIbrahim) ni akn bersara malaikat nyawa mencabut nyawanya nti...sama2 la kita doakb dia cpat mati...agen yahudi ni kena tibai gan bos yahudi sbbb duit dh lebur...jd PM xdpt2 lagi...semua ni kuasa ILLAHI....

    ReplyDelete

Labels