Followers

Saturday 25 May 2013

Malaysia Get Ready MASANYA MAKIN HAMPIR !!


Nampaknya si Anwar ni semakin galak menganjurkan perhimpunan haram atas nama "blackout" yang digunakan sepenuhnya oleh beliau untuk menghentam kerajaan sedangkan hakikatnya Anwar sendiri sebenarnya perlu berhenti dari arena politik setelah gagal menjadi perdana menteri.

Malah kedegilan Penasihat Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan meneruskan siri perhimpunan 'blackout 505' walaupun tiga aktivitis mereka ditahan polis, tidak menggentarkan pihak berkuasa untuk mengambil tindakan undang-undang ke atasnya.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau telah mendengar ratusan kali kenyataan Anwar yang tidak gentar ditahan polis dan akan terus berjuang bersama rakyat membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

"Saya tak kisah apa yang nak dia (Anwar) cakap. Saya serahkan kepada polis untuk ambil tindakan bukan sahaja terhadap Anwar tetapi mereka yang cuba huru-harakan negara.

"Apa yang telah dilakukan polis (menahan tiga aktivitis pembangkang) bukan satu langkah pembendungan secara politik tetapi ia adalah tindakan profesional polis selepas melakukan penyiasatan sebelum tangkapan dibuat,'' katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas menunaikan solat Jumaat di Masjid Al-Syuhadah, Kem Terendak, Sungai Udang di sini hari ini.

MMI yakin masanya makin hampir dan kini Anwar juga sedang mempersiapkan pasukannya untuk segera ke jalanan sekiranya beliu di tangkap.Apa pun kepada pihak polis tangkapan ini perlu kerana rakyat makin jijik dengan permainan bodoh puak pembangkang.

MMI.

3 comments:

  1. bukan krn takut kena tangkap, tapi dia dah disahkan doktor peribadi hampir nak mampos krn penyakit AIDS, tu yg gian sgt nak jadi PM tu.

    kalau lambat jugak mampos, dia juga takut dihapuskan dek 'boss2' dia kat US tu yg senang menuntut janji dari dia, tapi maklumlah anwar, semua janjinya palsu ... kat bebudak bodoh Melayu bolehlah dia temberang kemudian buat2 tak tahu saja ...

    ReplyDelete
  2. dia sahja yg buat hura hara..dia paling berani..konon mat salieh pandang die mcam hero..jadi dia sronok..dgn tembrang dia..mat salieh bukan fham soal ahlak..AC/DC tu hak dia..human rights lah katakan..tapi kita org islam mana nk pemimpin mcam ni..video luca sana sini..rakyat Malu Lah..

    ReplyDelete
  3. Mamat Gay/Biseksual Tua ni memang sial, memang celaka. Semoga Allah membalas segala kedurjanaannya di dunia lagi. Aamiin.....

    ReplyDelete

Labels