Followers

Wednesday 14 August 2013

DAPigs Lancar Operasi SAVING PRIVATE GUAN ENG ?? Hahahaha Macam Haram


Isu pemilihan CEC parti DAPigs yang sudah pun mendapat perhatian pihak ROS kini menjadi semakin panas apabila mereka kini di lihat sedang berusaha bermatian-matian untuk mempertahankan apa yang mereka gelarkan sebagai pemilihan yang penuh dengan amalan Cekap , Akauntibiliti & Telus.Puii..

Bagi MMI hanya mereka yang buta hati dan terlalu taksub sahaja akan mengangguk tanda setuju mengiakan kenyataan pemilihan CEC parti DAPigs itu mengikut peraturan yang sepatutnya.Selebihnya berterusan melakukan bantahan dan meminta supaya ianya diadakan semula.

Alo brader bukan orang UMNO yang suruh ahli DAPigs sendiri !
  

Kalau dah sesama ahli sendiri pun langsung tak nampak keadilan macam mana tu ?

Terkini pemimpin DAPigs telah pun mengadakan mesyuarat tergempar kononnya membincangkan tentang arahan daripada ROS supaya parti cauvinis ini mengadakan pemilihan semula.

Hahahaha kalau ampa nak tau ini bukannya mesyuarat tergempar bincang tentang arahan ROS tetapi mesyuarat untuk melancarkan satu operasi menyelamatkan Guan Eng !

SAVING PRIVATE GUAN ENG ! Itulah yang sebenarnya sedang di lakukan oleh pemimpin ultra kiasu dinasti cauvinis yang kini sedang kelam kabut untuk menutup kelemahan sendiri.


Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP yang mengadakan mesyuarat tergempar malam tadi membuat keputusan menolak arahan Pejabat Pendaftar Pertubuhan (ROS) supaya parti itu mengadakan pemilihan semula jawatankuasa berkenaan.

CEC sebulat suara membuat keputusan itu kerana mereka tidak boleh menerima arahan ROS seperti mana surat bertarikh 30 Julai lalu yang diterima DAP lewat petang semalam.

Bercakap pada sidang media di Ibu Pejabat DAP Kebangsaan selepas mesyuarat tergempar itu, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menegaskan DAP tidak boleh terima arahan itu kerana dua sebab yang perlu dinyatakan ROS terlebih dahulu.

Katanya, pertama, CEC menggesa ROS memberi punca atau sebab mengapa mereka tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberi DAP mengenai pengendalian pemilihan CEC pada 15 Disember tahun lalu mengikut Seksyen 16 (1) Akta Pertubuhan 1966.

“Kedua, ROS perlu menjelaskan peruntukan mengikut arahan undang-undang mana yang menyebabkan DAP perlu mengadakan pemilihan semula.Baca seterusnya di SINI

Macam-macam persoalan puak DAPigs ni kan ? Pernah ka ampa terfikir macam mana pula nasib puak DAPigs sendiri yang menjadi mangsa kepada kerakusan puak yang jaga dinasti dalam parti tu ? Haha hampeh puak tu biaq macam tu ja !

Apa pun yang dilakukan oleh Guan Eng atau Kit siang atau mana-mana pemimpin DAPigs lain yang bersekongkol dengan mereka , ianya hanyalah sekadar "camourflage" atau lakonan bias kepada sebuah lagi pementasan teater paling hebat dalam sejarah apabila parti DAPigs sendiri sudah hampir hilang nyawanya.

Naib Pengerusi DAP Cawangan Ladang Paroi, David Dass berkata, selepas hampir tujuh bulan akhirnya Lim Kit Siang membuat pengesahan secara tidak langsung bahawa wujud penyelewengan dan manipulasi undi yang membabitkan 547 perwakilan haram seperti yang didakwa oleh Father Augustus Chen dalam buku The Equity Report.

Menurutnya,  Kit Siang langsung tidak berani membuat penafian terhadap semua dakwaan penipuan yang dibongkar oleh Father Chen semasa pemilihan CEC pada 15 Disember 2012.Baca Sini 

Mudah cita walau apa pun yang dilakukan oleh puak Dapigs ni ianya tak lebih dari usaha menyelamatkan dinasti yang wujud dalam parti cauvinis ni dan seperkara yang harus semua pihak tahu pemimpin DAPigs sedang berusaha menyelamatkan seorang anak kepada lelaki yang pernah berusaha untuk menyapu orang Melayu dari Kuala Lumpur.

Sebab itu operasi Saving Private Guan Eng di lancarkan ...

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels