Followers

Friday, 30 August 2013

Gambar Yang Tidak akan Di Siarkan Oleh Media PEMBANGKANG !! @Zahid_Hamidi


Datuk nak satu !!! hihi macam MMI kata gambar yang semacam ni susah sikit media pembangkang nak siarkan almaklumlah tak ada ciri-ciri yang boleh mengutuk ye tak !! Teringat MMI ada sekali tu bukan main , canang serata kampung gambar orang tua tengah makan nasi bungkuih dekat gerai tepi jalan huh dasat gila beb.Kiranya maksum sungguh laaaaa bab-bab dunia ni macam rakyat biasa ja dia tu !!

Apa pun gambar ni membuktikan pemimpin UMNO juga berjiwa rakyat dan tidak ada salahnya MMI siarkan gambar ni .. Di harapkan semoga semua wakil rakyat tak kiralah kerajaan ka pembangkang ka turut berjiwa rakyat kerana yang untungnya adalah rakyat.

Jangan pula bila dah jadi wakil rakyat rasa diri macam bos besaq dah tu nak senyum pun tak mau , nak kenal orang lagilah kadang-kadang buat tak tau ja !! Jadi kepada pihak-pihak yang seangkatan denganya belajaq-belajaq lah na.

Ada sapa-sapa nak komen ? Sila ...


MMI

No comments:

Post a comment

Labels