Followers

Friday, 30 August 2013

TERBAIK Blogger Dr MiM Ajak Guan Eng Tonton Tanda Putera


Memandangkan filem Tanda Putera di Pulau Pinang dah pun di tayangkan maka dapatlah mereka-mereka yang sebelum ni kecewa tu menonton di pawagam-pawagam berdekatan dengan tempat masing-masing.

Sebelum ni macam-macam kisah jadi , sampaikan Guan Eng sendiri hilang punca sekejap kata boleh sekejap kata tak boleh akhirnya kata sekadar bagi nasihat.Mungkin Guan Eng tekanan agaknya maklumlah katanya ada adegan suku sakat dia dalam filem tu.

Apa pun MMI tertarik dengan pelawaan dari blogger Dr MiM yang mengajak Guan Eng untuk sama-sama menonton filem Tanda Putera dan kalau Guan Eng setuju Dr MiM tak ada masalah tiket dia belanja.Amacam ??


MMI nak turut sertalah kalau Guan Eng setuju.Kepada kawan-kawan sebarkan mesej ini kita ajak Guan Eng tengok Tanda Putera.

Psst kalau Guan Eng setuju Pop Corn MMI belanja steady !!

MMI

1 comment:

  1. apa jadah nak belanja cina haram nie

    ReplyDelete

Labels