Followers

Friday 27 September 2013

Kenyataan Dari Pemimpin Negara Tentang ....


Inilah sikap seorang pemimpin apabila merendah diri di waktu dan saat yang di perlukan dan bangun berjuang memimpin angkatan perang di saat Bangsa , Agama & Negara di carik-carikkan.

Semua pihak sedia maklum kita baru sahaja kehilangan Ust Azizan dari parti PAS yang juga mantan Menteri Besar Kedah.Pemergian beliau semalam jelas merupakan satu kehilangan yang di rasai kerana allahyarham adalah seorang pemimpin yang boleh di bawa berbincang khususnya tentang perpaduan.

Walaupun beliau adalah wakil rakyat daripada kem pembangkang , YAB Datuk Seri Najib turut menyampaikan ucapan takziah dan rasa sedihnya di atas kehilangan allahyarham Ust Azizan.

Bukti bahawa kita semua adalah saudara seagama.

Dalam masa yang sama seorang lagi manusia bernama Mohd Kazim Elias yang selama ini sering di tuduh dengan pelbagai tuduhan oleh penyokong puak-puak pembangkang turut menyampaikan ucapan takziah tanda beliau prihatin.


Lihatlah dua insan yang mungkin berbeza kedudukannya tetapi hampir sama dari menerima cacian serta makian oleh mereka-mereka yang mengaku penyokong pembangkang langsung tidak mengambil endah dengan segala cacian sebelum ini.

Malah tampil mengucapkan takziah serta mendoakan semoga roh allahyarham Ust Azizan Razak di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang-orang yang soleh dan beriman.

MMI cuma nak tanya sesuatu , apa puak-puak PAS masih buta hati ???

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels