Followers

Friday 29 November 2013

Kita Yang Membuka Ruang Kepada Mereka !!


Ada beberapa perkara yang MMI perlu bersuara walaupun suara itu sebenarnya tidak sehaluan dengan kerajaan.Dan perlu diingat suara ini bukan bererti MMI menolak mereka tetapi khuatir dengan sikap dan tingkah laku kita sendiri yang seolah-olah memberikan kebebasan , ruang , peluang malah kesempatan kepada mereka-mereka yang selama ini mengkritik serta menolak kerajaan sedia ada.

Hairan bin ajaib dalam keadaan dan situasi sebegini , kita boleh pula terlalu terbuka dengan mereka-mereka yang sebelum ini menentang kita.Malah MMI masih tertanya-tanya tidak adakah lagi mereka-mereka yang LAYAK untuk di berikan peranan selain daripada mereka yang JELAS sebelum ini menyokong pihak yang terus-terusan menentang kita ???

MMI tidak akan menulis panjang untuk artikel ini cukuplah dengan pesanan supaya HATI-HATI dalam setiap tindakan kita kerana apa yang bakal berlaku selepas ini bermula hasil daripada tindakan kita sendiri.

Kalau boleh jangan pula kita merungut selepas ini kerana kita yang membuka ruang kepada mereka !!

Dalam masa yang sama MMI sedar , suara seorang blogger seperti MMI ni apalah sangat ibarat langit dengan bumi malah mungkin tidak ada sesiapa pun yang mendengar teguran ini.Tak apalah sekurang-kurangnya MMI menegur selebihnya biarlah bijak pandai yang menentukan.

Psst macam yang MMI pernah kata mereka lebih suka memilih yang bukan penyokong Klik Sini

Baca juga ulasan dari blog MIK 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels