Followers

Sunday 1 December 2013

Jeff Ooi Tak Ikhlas Semuanya Kerana KARPAL SINGH !!!!


Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi Chuan Aun sebentar tadi memohon maaf secara terbuka kepada kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) yang digelar sebagai kucing kurap, dalam Konvesyen Biasa DAP negeri sebentar tadi. 


Jeff Ooi mengungkapkan pemohonan maaf itu di hadapan 659 perwakilan yang hadir sempena konvensyen berkenaan susulan daripada gesaan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang memintanya berbuat demikian dalam ucapan perasmiannya sebentar tadi.


Beliau yang bangun selepas Karpal selesai berucap kemudian memohon maaf secara terbuka dan menyifatkan pemohonan maaf itu dibuat kerana menghormati kehendak karpal. 

"Saya dengan ini memohon maaf kepada semua pekerja MPPP yang terluka dengan gelaran berkenaan. Saya memohon maaf kerana menghormati permintaan Karpal sebagai 'Lead of Tiger Jelutong'. 

"Jadi saya sebagai 'Little Tiger Jelutong' akan akur dengan kehendak Karpal," katanya sebentar tadi. 

Terdahulu, Karpal menggesa Jeff Ooi memohon maaf secara terbuka kepada kakitangan MPPP yang digelar Kucing Kurap baru-baru ini, kerana menyifatkan gelaran itu tidak patut. 

"Tidak ada mana-mana individu pun boleh dipandang rendah, jadi Jeff Ooi harus memohon maaf atas kenyataan itu," katanya. 

Seperkara yang harus kita tahu adalah permohonan maaf ini di buat setelah campur tangan seseorang dan sudah semestinya Jeff Ooi tidak akan sesekali membuat permohonan maaf itu tanpa desakan oleh Karpal Singh.

Rumusan mudahnya cina bangsat ini sememangnya tidak berniat untuk membuat permohonan maaf malah tindakannya langsung tidak ikhlas.

Bagi MMI ini bukannya cara untuk Jeff Ooi membuat permohonan maaf , Melayu dan penjawat awam sudah di hina .. Apakah cukup sekadar permohonan maaf dalam konvensyen DAP ???

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels