Followers

Sunday 1 December 2013

Lagi Cerita PANAZZ Ustaz Kazim Di FITNAH !!


Isu perlantikan Ustaz Kazim Elias sebagai MT UMNO yang di umumkan oleh Presiden UMNO baru-baru ini benar-benar panas.Panas bukan sahaja tentang perlantikan itu tetapi juga dengan panasnya para pemimpin PAS dan juak-juaknya.

Sehingga artikel ini di tulis Ustaz Kazim sudah pun menyatakan akan bertemu dengan Datuk Seri Najib Razak dalam masa terdekat bagi membincangkan pelantikannya sebagai Ahli Majlis Tertinggi parti itu.

Jadi segalanya kini terjawab dan sama-samalah kita tunggu.

Namun ada sesuatu yang kurang enak apabila blog pembangkang kini mula menyebarkan tentang kenyataan yang menyebut Ustaz Kazim menerima lantikan tersebut kerana di janjikan sesuatu.


Lagi permainan kotor yang di mainkan oleh juak dan macai PAS khusus tentang perlantikan Ustaz Kazim.

Hairan MMI puak-puak PAS ni dah lupa ka tentang persoalan PAS nak laksanakan undang-undang hudud di Kelantan ???

Rasanya itu jauh lebih penting dari fokus mereka terarah kepada isu perlantikan MT UMNO.

Apa pun kenyataan di atas merupakan satu tuduhan yang jelas di tujukan kepada Ustaz Kazim.Sejauh mana kebenarannya hanya boleh di tentukan oleh Ustaz Kazim sendiri.Bagi MMI sekiranya ia sekadar rekaan maka laporan polis perlu segera di buat !!

Ini sudah sampai ke tahap FITNAH !!

MMI

2 comments:

  1. Ya Allah, kau lindungilah insan yang bernama Mohd Kazim, kau lindungilah dia dari fitnah, terutamanya fitnah dari penganut ajaran PAS. Kau jayakan lah niat nya untuk menaikkan darjat umat Muhammad SAW dan ugama mu ya Allah.Kau halang lah niat jahat dari penganut ajaran PAS. Amin ya rabbal 'alamin.

    ReplyDelete

Labels