Followers

Sunday 9 February 2014

Rafizi Kena Halau Rakyat Pulau Pinang !!


Macam yang MMI selalu kata si Rafizi ni bukannya berani mana , anak ikan Anwar ni tunjuk pandai di pentas politik saja tapi secara zahirnya pengecut.Siapa yang tak kenal memang akan anggap Rafizi ni antara pemimpin PKR yang hebatlah tapi puak PKR sendiri bagitau MMI , hebat apanya kaki PEMBOHONG !!!

Sanggup jaja cerita yang di reka atau di tokok tambah semata-mata nak dapatkan sokongan rakyat , emosi tak kena tempat dan tak pernah mengaku silap walaupun kesilapan tu JELAS dan NYATA.

Huh cerita terbaru anak ikan Anwar ni kena kepung di Pulau Pinang ! Katanya sampai terkedu-kedu , muka berubah daripada anak ikan jadi akan berudu.Tau pula dia takut !!!

Ceritanya dalam satu ceramah Rafizi di Bukit Gedung P.Pinang semalam telah dicemari insiden kekecohan apabila sekumpulan 40 orang daripada beberapa NGO telah menyerbu ceramah berkenaan dan mengepung Rafizi.

Rafizi yang pada mulanya bersemangat berceramah mengenai keburukan GST serta berkempen untuk Anwar bertanding di Kajang, mula panik apabila diasak dengan kehadiran kumpulan terbabit.

Pengunjung ceramah Rafizi yang berjumlah hampir 200 orang disitu juga terpinga-pinga apabila Rafizi kelihatan gementar untuk menjawab tuduhan daripada wakil NGO terbabit yang menyebut Anwar gila kuasa serta tak memikirkan kepentingan rakyat.

Wakil NGO itu juga mendesak Rafizi serta Anwar menyelesaikan pelbagai isu rakyat khususnya bangsa melayu di P.Pinang terlebih dahulu sebelum berangan-angan untuk menawan Putrajaya melalui kerusi Menteri Besar Selangor.

Sepucuk surat telah diserahkan oleh wakil NGO terbabit kepada Rafizi berkenaan sebuah rumah warga emas yang bakal dirobohkan oleh kerajaan DAP P.Pinang bagi memberi laluan kepada pembinaan perumahan mewah di Jalan Waterfalls.

Kemudiannya Rafizi selaku orang kanan Anwar, secara keterlaluan menghalau NGO terbabit selepas penyerahan surat berkenaan tanpa mahu mengadakan sebarang perbincangan.sumber 

Nampak dak macam mana sikap si Rafizi ni ? Pengecut bro..sembang ja ! 

Sebagai orang kuat Anwar yang sanggup turun ke Pulau Pinang berkempen untuk Anwar bertanding di Kajang , kenapa tidak suara NGO tersebut di dengari ?

Kalau dah kata hebat di pentas debat takkan suara NGO pun dah kecut kot !!!

Rafizi ? HAMPEH !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels