Followers

Wednesday 5 March 2014

PENDEDAHAN BERAPI Wanita Jadi Habuan POLITIK


Sejauh mana kebenaran berita ini masih menjadi tanda tanya namun daripada pendedahan yang di buat jelas menceritakan tentang bagaimana ahli politik parti yang mengaku pejuang Islam ini menjadikan wanita sebagai alat dalam kerja-kerja kempen politik mereka.

Barangkali menjadikan fahaman tertentu sebagai penghalal kepada segala perbuatan menyebabkan banyak pihak tersesat.



Nampaknya mereka bukan sahaja menjadi pemimpin tetapi turut menjadi pembekal , baguslah sesuatu yang baru dalam dunia politik hari ini.

Kepada semua pihak tak payah menuding jari kepada sesiapa , syorkan sahaja kepada pihak berwajib supaya segera membuat siasatan dan tentukan sejauh mana kesahihan pendedahan ini.

Kalau boleh MMI minta puak-puak PAS buat laporan supaya siasatan dapat di lakukan.

Ada brani ?

MMI

1 comment:

  1. Wanita wanita ini selalunya diguna pakai dalam kedaan tertentu ,,,,dan boleh berpindah milik jika perlu,Namun wanita wanita muslimah ini tidak akan bercerita ...merika menutup segalanya yang berlaku diantara pemimpin merika .....Banyakdidalam Pas bernafsu macam binatang tetapi merika pandai bersembunyai disebalik jubah dan ketayap......Merika ni pantang nampak wanita cantik tak kiralah bini orang atau anak dara ....Dengan bertopengkan Ugama dan bercakap macam alim ulamak ...kebanyakan musilimah pas yang muda muda terutama dari pusat pengajian tinggi rela mengangkang dan menyerahkan puki merika untuk diratah oleh pemimpin Pas yang hidung belang .Perkara ini sudah lama berlaku......

    ReplyDelete

Labels