Followers

Tuesday 6 May 2014

AYUH Bang Mat Puak Cina Dah Tak Sabaq Nak Bagi UNDI !!!!


Perkhabaran terbaru ini benar-benar menarik perhatian MMI , semuanya di sebabkan seorang pemimpin bernama Mat Sabu ni.Rata-rata kita dah tahu bahawa si Karpal dah jalan dan sekarang kawasan dia perlu ada pengganti so secara mudahnya PRK akan berlaku dalam sedikit masa lagi.

SPR pun dah umum kalau tak silap 25 Mei nanti , apa pun sudah ada wakil-wakil NGO kini dah buka mulut dan dah buat kenyataan mencabar DAP di Pulau Pinang supaya memilih Mat Sabu Timbalan Presiden PAS di angkat sebagai calon menggantikan Karpal.

Ini baru di katakan Pakatan ! Dan dalam masa yang sama bagi can dekat Mat Sabu supaya dia boleh guna ruang tersebut untuk perjelaskan dengan panjang lebar apa itu hudud kepada penngudi-pengundi DAP di Bukit Gelugor.

Lagipun itu adalah janji PAS sejak dulu lagi nak bagi pemahaman kepada DAP tentang undang-undang Islam dan hudud.Jadi inilah masanya bro !!!

Kalau itu semua berjaya maka sama-sama kita jadikan Bukit Gelugor sebagai kawasan mentor yang pertama untuk membuktikan kepada seluruh Malaysia bahawa DAP tidak ada masalah dengan PAS khususnya dalam perkara berkaitan dengan hal ehwal agama Islam.

Amacam cantek dak cadangan tu ?

MMI rasa Mat Sabu mesti ok punya lagi pun dia boleh selalu makan babi dengan Guan Eng ! Bab rumah pula tak menjadi masalah guna ja rumah Karpal tu kalau tak boleh juga guna rumah kerajaan negeri yang Guan Eng tak mau duduk tu.

Setakat anai-anai dengan lipas tu Mat Sabu Line Clear lah ... 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels