Followers

Tuesday 27 May 2014

Bila GURKHA Jadi JAGA !!


Kehangatan PRK Teluk Intan kini telah menyebabkan DAP mengambil langkah-langkah keselamatan yang sepatutnya.Insiden di halau daripada kawasan orang Melayu benar-benar membuatkan DAP serta jenteranya melihat kepada keperluan untuk mempunyai pasukan keselamatan sendiri.

Mungkin sukar untuk membawa pasukan PPS daripada Pulau Pinang kerana tugasan mereka barangkali terhad maka DAP memilih untuk menyediakan petugas khusus bagi mengawal keadaan dan keselamatan Dyana Sofya calon DAP di Teluk Intan.

Jika di lihat pada gambar di atas jelas kelihatan 2 orang lelaki berbadan sasa dengan kaca mata hitam seolah-olah agen 007 sedang memantau dan memerhatikan keadaan sewaktu calon DAP sedang berkempen.

Mungkin kehadiran pengawal-pengawal terbabit dapat menjamin keselamatan Dyana dan juga siri kempen DAP sebelum tibanya hari pembuangan undi.

Daripada pengamatan berdasarkan gambar rasanya kedua-dua lelaki tersebut mirip kepada orang Melayu , dan sudah tentu sekiranya mereka itu Melayu maka DAP bukan sahaja sudah mampu memesongkan ideologi politik Dyana Sofya tetapi turut mampu menjadikan orang Melayu sebagai GURKHA DAP.

Dengan pakaian baju UBAH DAP mereka langsung tidak punya rasa malu dengan orang-orang Melayu lain.

Soalnya kini adakah orang-orang Melayu itu faham tentang ideologi yang di perjuangkan oleh DAP atau sekadar menerima upahan menjadi gurkha DAP untuk mengawal seorang anak Melayu yang kini sedang berjuang untuk memesongkan lebih ramai umat Melayu lain ? utaranews.com 

Komen MMI kalah Obama punya secret service !

MMI

3 comments:

  1. Dah takde modal ke sampai bodyguard pun kena? malu rakyat tengok kempen umno sampai bodyguard pun jd isu..Panda2 umno sihat ? meh bayar GST tahun depan ,najib nak beli penguin lak.

    ReplyDelete
  2. nuwar berahi sihat?

    ReplyDelete
  3. aNuar mau masuk penjara ma tahun depan.. Dia mana kene GST. Siapla kau nuar... jadi bini orangla kau kat dalam tu nanti.

    ReplyDelete

Labels