Followers

Tuesday 3 June 2014

KECOH Khabarnya Si Bard Nak Bikin HAVOC


MMI sebenarnya kesian melihat gelagat Chegu Bard ni , dah la sebelum ni kena sailang dengan PAS masa PRU13 di Nibong Tebal kini setelah bertungkus-lumus berjuang mempertahankan dasar parti yang kononnya terbaik sangat tu suara beliau langsung tak di layan.

Perjuangan Chegu Bard membongkar kepincangan siri pemilihan parti kali ini benar-benar bikin pucuk pimpinan naik angin.Kalau setakat dok bertokak dengan BN atau UMNO tak ada hal sangat tapi dengan parti-parti sendiri pun nak di balunnya.

Huh mana boleh PKR ni parti yang paling hebat dalam dunia , sebab tu lah orang macam si Bard ni tak di layan.Bukan tu sahaja siap kena gantung lagi...Aparaaa Bard ! Ang sikit punya pulun ka alih-alih parti gantung ang .. Sepatutnya gantung puak-puak munafik yang dok PEMBOHONG tu...

Di sebabkan itu cakap-cakap dan sampai mengatakan Bard dengan konco-konco SAMM (gang budak lapaq ayiaq ) akan berhimpun di depan Pejabat PKR di Tropicana untuk membantah ketidakadilan serta ketelusan JPP dalam sesi pemilihan kali ini.

Katanya semua SAMM dah di maklumkan ... Wah ! Wah ! Himpun lagi nampaknya ....

Bagi MMI ampa punya sukalah sebab ini melibatkan puak ampa bukan orang lain cuma MMI tumpang sedih sebab Bard dengan konco-konconya akan membantah parti sendiri yang kononnya ADIL lahhhh sangat !!!

Nama parti keADILan ? ADIL ke Bard ?????

MMI

2 comments:

  1. Itu baru betul,bukan bantai kjaan saja,bantai sekali penaja sendiri...Kadangx kesian tyengok nasib Bard ini.Sama samalah kita lihat The End dia

    ReplyDelete
  2. BArd tu ingat di terror sangat ke...dok harap kat budak2 SAMM tu saja. Itulah P'Gay'R....mengata dulang paku serpih. Sibuk dok cakap parti orang lain teroq, P'Gay'R saja yang the best. Bila kena taram dek puak sendiri dah tukaq tune. Hang ni BArd...HAMPAS gaban level tau tak.

    ReplyDelete

Labels