Followers

Tuesday 26 August 2014

UNIT ANAL Di Asuh Sejak MUDA !!!


Baru-baru ni gempar tentang anggota pasukan PPS di Pulau Pinang yang diragui proses penubuhannya sehingga menyebabkan berlakunya insiden ala mafia apabila seorang lelaki cina dibelasah dan mengalami kecederaan.Baca SINI 

Kini cerita tentang anggota jaga jalan iaitu Unit Anal sebuah parti yang mengaku hebat sampaikan kerja Polis pun depa buat.MMI macam biasa lantak ampalah nak tubuh apa pun jangan sampai mengganggu orang sudah.

Apa pun gambar-gambar yang diterima ini membuktikan betapa mereka sejak dari awal lagi sudah memulakan doktrin kepartian terhadap anak-anak muda malah MMI jangkakan kanak-kanak ini masih dibangku sekolah rendah.



Lihat juga tenaga pengajarnya


Jika sebelum ini puak pembangkang sering kali mencemuh agensi kerajaan kononnya menjadi agen untuk mendoktrin rakyat agar membenci pembangkang dan membasuh otak para pesertanya , gambar yang MMI sertakan ini adalah perkara yang sama dilakukan oleh parti yang mengaku hebat tu.

Walaupun ia tidak menggunakan nama unit anal tetapi pakaian seragam , warna dan tenaga pengajarnya sudah begitu jelas menunjukkan mereka-mereka ini adalah generasi pelapis yang kini sedang didoktrin secukupnya oleh mereka-mereka yang lebih dewasa.

Untuk apa ????

MMI dimaklumkan sememangnya kanak-kanak ini didoktrin agar membenci Najib dan kerajaan Barisan Nasional dengan pelbagai alasan.

Sering kali mereka menjadikan nama jambori sebagai "camourflage" untuk menutup aktiviti mereka dan ianya sudah lama berlaku.

Sekali lagi MMI ulang , tak pernah kisah ampa nak buat apa tapi jangan menuduh orang lain sedangkan ampa sendiri yang melakukannya.

Mungkin pihak berkuasa kena siasat juga penubuhan unit-unit atau gerakan semacam ni berdaftar ke idak ? Mana tau jadi macam kat Penang dah nampak macam komunis dah pun !!!

MMI

2 comments:

  1. Nazi pernah tubuhkan unit seperti ini dinamakan hitlerjugen. mmg fanatik habis sbb dah dibrainwash dari kecil.

    ReplyDelete
  2. bilakah Unit Amal ini nak diperluaskan ke sekolah-sekolah secara rasminya.......UMNO ada ke unit seperti ini......umno cemburu.....

    ReplyDelete

Labels